گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال، سابقه بازی برای ساوتهمپتون و تاتنهام در لیگ برتر را دارد و بسیاری معتقدند او فوتبال خود را در تیمی انگلیسی به اتمام خواهد رساند.

تفاوت های لیگ برتر انگلیس و لالیگا از نگاه ستاره رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، بیل که سال ۲۰۱۳ با رقم رکوردشکن ۱۰۱ میلیون یورو از تاتنهام راهی رئال شد، در حال حاضر مهره ای بی جانشین در تیم کهکشانی محسوب می شود. او که نزدیک به سه ماه مصدوم بود، بازگشت باشکوهی به میادین داشت ولی اخراج برابر لاس پالماس که برای وی دو جلسه محرومیت در پی داشت، در نهایت برای رئالی ها گران تمام شد.

بیل خود را برای مصاف حساس امشب در لیگ قهرمانان مقابل ناپولی مهیا می کند.

فوق ستاره ولزی در مصاحبه جدید خود در مورد تفاوت بزرگ لالیگا با لیگ جزیره گرفت: در هر بازی لیگ برتر باید ۱۰۰ درصد آماده باشید؛ در غیر این صورت شکست خواهید خورد. در اسپانیا اینگونه نیست. برخی مواقع وقتی در نیمه اول چند گل می زنیم، خیلی راحت در نیمه دوم بازی را اداره کرده و حتی به نوعی می توانیم استراحت کنیم. در انگلیس هیچ تضمینی برای پیروزی حتی وقتی با اختلاف چند گل پیش هستید وجود ندارد. حتی تیم بیستم هم می تواند تیم اول را شکست دهد؛ ولی در اسپانیا به ندرت چنین اتفاقی می افتد.

وی در عین حال گفت: با این حال ۶ تیم بالای جدول اسپانیا واقعا قدرتمند هستند و در اروپا نیز صاحب شانس قهرمانی؛ در حالی که فوتبال انگلیس در اروپا چند سال است که حرفی برای گفتن ندارد. در اسپانیا و همچنین دیگر کشورهای اروپایی مثل آلمان و ایتالیا، تعطیلات زمستانی خوبی وجود دارد ولی در انگلیس همیشه فوتبال در جریان است و اصلا تعطیلات وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.