اهواز-وحید گلخندان ورزشکار جوان خوزستانی که موفق به کسب مدال برنز رقابت های تیراندازی با تپانچه جهان در کشور هند شد روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز مورد استقبال گرم مردم و مسوولان قرار گرفت.

ورزشکار خوزستانی مدال برنز رقابت های تیراندازی با تپانچه جهان را هدف گرفت

گلخندان در بدو ورود به اهواز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در رقابت های قهرمانی جام جهانی تیراندازی به میزبانی دهلی نو در کشور هندوستان تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب هشت نفر حضور داشت.

وی افزود: در این رقابت ها حدود ۵۰ تیم از سراسر دنیا حضور پیدا کردند که اغلب آنها را قهرمانان المپیک تشکیل می دادند.

گلخندان اظهار کرد: در این رشته تنها من توانستم در ۵۰ متر برای اولین بار در تاریخ ایران و رشته تیراندازی با تپانچه نخستین مدال را کسب کنم.

وی با بیان اینکه حریفان تیم ملی ایران را ژاپن، چین و هند تشکیل می دادند افزود: جایگاه های اول تا دوم ۵۰ متر رشته تپانچه از آن هندی ها شد و سکوی سوم به من اختصاص یافت.

دارنده ی تنها مدال تیراندازی تپانچه بادی در ایران در خصوص اردوی تیم ملی تیراندازی تصریح کرد: حدوداً ۲ ماه در اردو به سر بردیم و در یک ماه آخر نیز به صورت فشرده تمرینات خود را ادامه دادم تا در لیست نهایی اعزامی قرار بگیرم و خدارا شکر این اتفاق رخ داد.

عضو تیم تیراندازی تیم ملی حفاری اهواز ادامه داد: حدود ۱۲ سال است که در رشته تیراندازی فعالیت می کنم و مقام های مخلتفی در رقابت های قهرمانی استان، کشور و آزاد کشوری بدست آوردم و آخرین مقام قهرمانی در لیگ ایران بوده است.

گلخندان بابیان اینکه چند بار اردوی تیم ملی دعوت شده است عنوان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی یا هم فدراسیون بودجه اعزامی را نداشت و باعث لغو اردوها می شد.

دارنده تنها مدال تیراندازی تپانچه بادی در ایران در پایان از سرپرست فدراسیون، رییس هیات تیراندازی استان خوزستان و سایر مسئولان ورزش تیراندازی در استان که برای رسیدن به این موقعیت به وی کمک کردند تقدیر  کرد و اذعان داشت: خدارا شاکرم که افتخار بزرگی برای استان خوزستان و کشورم به ارمغان آوردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.