بجنورد- معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: برقراری ارتباط صادقانه و خالصانه با مردم از سوی مدیران دولتی و دستگاههای اجرایی موجب ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه است.

ارتباط صادقانه با مردم موجب ایجاد امید در جامعه است
به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین علی نیا در جلسه با بخشداران استان اظهار داشت: باید تمامی اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده از سوی دولت به مردم به سمع و نظر مردم رسانده شود.
وی افزود: آسیب ها، مشکلات و موانع موجود به مردم اطلاع رسانی شود اما نباید با بزرگ نمایی و سیاه نمایی خدمات دولت را زیر سوال برد چرا که به دور از انصاف و اعتدال است.
وی ادامه داد: عدم اطلاع مردم از شرایط  و مسائل موجب گسترش شایعات و تهمت ها در سطح جامعه است که می تواتد آسیب های بسیاری را به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد: بخشداران به عنوان اولین جبهه کاری ارتباط نزدیک تری با مردم دارند و از بسیاری از دغدغه ها و مشکلات آگاه هستند.
علی نیا تاکید کرد: پیگیری ها و اقدامات بخشداران در حوزه های مختلف موجب رشد و توسعه منطقه می شود.
وی مطرح کرد: بخشداران وظایف و مسولیت های خطیری بر عهده دارند چرا که رضایت مردمی در نحوه برخورد و تعامل آنان با جامعه حاصل می شود.
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: ایجاد هماهنگی ها و پیگیری امور جهت اجرایی نمودن پروژه های عمرانی در مناطق شهری و روستایی و همچنین تشخیص اولویت ها و نیازهای مردم منطقه از وظایف مهم بخشداران است.
محمد حسین علی نیا افزود: اقدامات دولت در چهار سال گذشته موجب ارتقاء شاخص های برخورداری مردم از بهداشت و درمان و آب شرب، برق، گاز و راه روستایی شده است .
علی نیا مطرح کرد: در سال ۹۵ شاهد رشد ۵درصدی شاخص برخورداری مردم از آب شرب بهداشتی روستایی نسبت به سال ۹۲ هستیم و این رقم به ۷۶ درصد ارتقاء یافته است.
وی تصریح کرد: به دنبال حل مشکلات مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی هستیم و بنابراین حضور مردم تحصیلکرده و توانمند در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی همچون شوراها موجب کاهش مشکلات می شود.
علی نیا ادامه داد: انسان های توسعه یافته موجب توسعه، رشد و آبادانی کشور است و رعایت حقوق شهروندی از نشانه های اصلی انسان های توسعه یافته است.
وی اشاره داشت: مسولین دولت، نماینده ولی فقیه، بخشداران ، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی به عنوان رهبران اجتماعی، دینی و سیاسی با انجام وظایف خود می توانند نقش موثری جهت فرهنگ سازی و توسعه جامعه داشته باشند.
علی نیا خبر داد: با توجه به گزارشات ارائه شده خراسان شمالی جزو استانهای برتر و پیشرو در جذب تسهیلات و اجرای تفاهنامه سه جانبه بانک سینا و همچنین رتبه دوم در جشنواره توانمندیهای روستاییان و عشایر در کشور با مدیریت دفتر روستایی کسب کرده است.
وی ادامه داد : بیمه حوادث منازل روستاییان که از اقدامات خلاقانه استان است و دیگر استانها نیز از ان الگو برداری کرده اند برای یکسال دیگر تمدید شد.
گفتنی است در این طرح همه منازل و تاسیسات روستاییان به تعداد یکصد هزار واحد بیمه میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.