ساری- دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از وقوع ۵۶۲ مورد زمین خواری در مازندران خبر داد.

۵۶۲ مورد زمین خواری در مازندران/ ۳۶۶ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در این ارتباط ۳۶۶ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان باز پس گرفته شد.

 وی به هزار و ۱۱۳ مورد تغییر کاربری به مساحت ۱۱۲ هکتار اشاره کرد و افزود: با کمک سازمان امور اراضی با متخلفان برخورد صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تشکیل ۱۷۲ فقره پرونده در کمیته حمایت از سرمایه گذاری استان و با حضور ۲۸ دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات مختلف، از تعطیلی ۱۱۸ واحد تولیدی جلوگیری شد که در این ارتباط باید از همکاری مدیران عامل بانک ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام جعفری ۱۰ جرم اول استان را به ترتیب، توهین، ضرب و جرح، سرقت، تهدید، تصادف، تخریب، موادمخدر، کلاهبرداری، خیانت در امانت و مزاحمت ملکی عنوان کرد و یادآور شد: از لحاظ امنیت جزو استان های برتر بوده و دارای امنیت پایدار هستیم.

وی به تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: افراد سودجو و فرصت طلبی که به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به توزیع مواد محترقه و منفجره می کنند، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و در شعب ویژه به جرایم شان رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: واحدهای صنفی که در این زمینه به تذکرات توجه نکنند، به ادارات اماکن معرفی و واحد صنفی شان تا پایان نوروز تعطیل خواهد شد.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه طی سه ماه متوالی توانستیم در همه زمینه ها رتبه اول کشور را کسب کنیم، گفت: در تمام مراجع قضایی تعداد پرونده های مختومه بیشتر از پرونده های وارده است.

حجت الاسلام جعفری از اجرای طرح ضربتی رسیدگی به پرونده های اجرای احکام خبر داد و افزود: با همکاری پلیس، ۴۰ هزار پرونده موجود در مراجع اجرای احکام، طی چهارماه گذشته به ۳۵ هزار فقره پرونده کاهش یافت.

وی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جراین سایبری خبر داد و خاطرنشان کرد: به تخلفاتی که در رابطه با تهدید و تخریب انتخاباتی افراد در فضای مجازی صورت گیرد در این شعب رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.