اصفهان _ فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک از کسبه و بازاریان در استان های مختلف کشور کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شد.

ماموران پلیس آگاهی اصفهان دکتر قلابی را دستگیر کردند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در تکمیل این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان مطلع شدند فردی با هویت جعلی یک پزشک قصد دارد از کسبه و بازاریان در یکی از مراکز تجاری این شهر کلاهبرداری کند که بلافاصله جهت رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ کارآگاه ستار خسروی ادامه داد: ماموران در یک اقدام غافلیگرانه متهم که خود را پزشک معرفی کرده بود شناسایی و در بازرسی از وی یک جلد دسته چک، یک مهر و کارت ملی مربوط به یک پزشک کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : متهم در بازجوئی های انجام شده به سرقت مدارک یک پزشک از یکی از استان های شمال غربی کشور اعتراف کرد.

سرهنگ خسروی افزود: این فرد به کلاهبرداری از کسبه و مردم با شگرد معرفی خود به عنوان پزشک در شهرهای تبریز، زنجان، خلخال، میاندواب، اردبیل و همدان اقرار کرد.

کارآگاه خسروی با اشاره به اینکه طبق دستور مقام قضائی تصویر متهم جهت شناسایی مالباختگان انتشار می یابد، از مردم خواست در صورتی که با این شیوه و توسط این فرد از شما کلاهبرداری شده به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۴۳۳۳ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.