ایلام- همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری در ۵۱۲ فضای آموزشی استان ایلام نواخته شد.

زنگ نیکوکاری در مدارس ایلام نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین، زنگ نیکوکاری امروز چهارشنبه در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر ایلام به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان استانی نواخته شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام که در این آیین حضور داشت، با بیان اینکه همه تلاش مسئولان دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم است، اظهار داشت: لازمه کاهش فاصله طبقاتی در هر جامعه، ترویج فرهنگ نیکوکاری در آن جامعه است.

حسین کلانتری افزود: باید فرهنگ نیکوکاری روز به روز در جامعه توسعه یابد چرا که در فرهنگ، دین و آیین ما کمک به نیازمندان جایگاهی ویژه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این آیین گفت؛ با همکاری آموزش و پرورش کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری تا قبل از سال نو در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهند گرفت.

ضیا رضایی با بیان اینکه پارسال ۱۰ میلیارد ریال کمک های مردمی استان در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است، اظهار داشت: برای امسال پیش بینی می شود که این میزان به ۱۴ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی افزود: دانش آموزان ایلامی در جشن های نیکوکاری و عاطفه های سال گذشته یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال به همنوعان خود کمک کرده اند.

۶۰ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام بیان داشت:هزار نفر در استان ایلام اکنون زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند که از این تعداد حدود چهار هزار نفر دانش آموز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.