بجستان- فرماندار بجستان با بیان اینکه کمک و نوعدوستی کاری ارزشمند در اسلام بوده از دبیران و آموزگاران خواست کمک به همنوعان را در مدارس نهادینه کنند.

جشن مهربانی باید در مدارس نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، صبح چهارشنبه مراسم جشن نیکوکاری و بهار همدلی در آستانه سال نو با حضور مسئولان و  دانش آموزان در مدرسه سید نوعلوی در بجستان برگزارشد.

حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان بجستان کمک به همنوع را سفارشی بر گرفته از آیات قرآن و سخن ائمه دانست و اظهار داشت: با این نگاه علاوه بر اینکه دانش آموزان در این امر خدا پسندانه شرکت می کنند آموزش احسان و نیکوکاری در آینده زندگیشان نیز موثر بوده و امید است جامعه آینده ایران با کمک این آینده سازان جامعه ای ایمن و بدون نیازمند باشد.

حسین ابراهیمی فرماندار بجستان نیز با بیان اهمیت نوعدوستی و کمک و همیاری گفت: نه تنها در کمک مادی بلکه در تعاملات اجتماعی نیز نوعدوستی و نگاه به دیگران ارزشمند بوده و نشاط و شادابی به دیگران و هدیه کردن و حتی یک لبخند میتواند تحولی در زندگی افراد ایجاد کند.

وی احسان و نیکوکاری را منحصر به یک هفته یا روز خاصی ندانست و از مردم و دانش آموزان خواست همیشه به یاد نیازمندان باشند.

فرماندار بجستان ضمن بیان اینکه کمیته امداد حلقه اتصال کمک رسانی به محرومان است، گفت : مدرسه مهد فرهنگ سازی بوده و ما باید این فرهنگ کمک و نوعدوستی را در کودکان نهادینه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.