بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید زمینه کار و تلاش در جامعه فراهم شود گفت: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا زمینه همکاری و مساعدت مردم با افراد نیازمند جامعه فراهم شود.

زمینه کار و تلاش باید در جامعه فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین، سید علی اکبر پرویزی صبح چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در مدرسه پسرانه سما شهرستان بیرجند بیان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس بیشتر جنبه فرهنگی و حساس کردن خانواده ها و جنبه اجتماعی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش تلاش بسیاری می کنند که در نزد خداوند بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی علی رغم مشکلات مالی و اقتصادی تاکنون در همه صحنه های مختلف پیش قدم بوده اند و به نیازمندان کمک کردند.

پرویزی افزود: در جنگ ۸ سال دفاع مقدس نیز افرادی با نثار جان خود ایثار و فداکاری کردند و بنابراین امروزه ما نیز باید با تأسی از این افراد، نیکوکاری کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه پنجم و ششم به نیازمندان توجه شده است تصریح کرد: همچنین در برنامه بودجه 96 پیش بینی شده که بخشی از نیازمندان که می توانند با تسهیلات ارزان قیمت از کمک های مستقیم خارج شود مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا زمینه همکاری و مساعدت مردم با افراد نیازمند جامعه فراهم شود.

پرویزی با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس جنبه فرهنگی و اجتماعی دارد گفت: انجام اینگونه اقدامات ارج و منزلت اخروی دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های زیادی برای برگزاری این جشن ها همکاری و تلاش می کنند بیان کرد: باید زمینه کار و تلاش در جامعه فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید همه دستگاه ها برای بهبود وضعیت اقتصادی استان تلاش کنند افزود: هرچه زمینه اشتغال در خراسان جنوبی بیشتر شود نیازمندی ها کمتر و وضعیت اقتصادی بهبود می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.