بیرجند-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۲ هزار خانواده در خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

۱۰۷۴ پایگاه نیکوکاری در خراسان جنوبی فعالیت دارند
به گزارش قدس آنلاین، رضا سلم آبادی صبح چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در بیرجند بیان کرد: امسال با کمک خیران بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از نیازمندان استان به کربلای معلی و ۴ هزار و ۱۰۰ نفر نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ۳۲ هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند خاطرنشان کرد: در جشن نیکوکاری به خانوده هایی که امکان تهیه لباس و لوازم مورد نیاز در آستانه سال جدید را ندارند کمک می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن نیکوکاری، جشن محبت و مسئولیت اجتماعی است یادآور شد: ما باید سن احسان و خیر را پایین بیاوریم.
سلم آبادی از فعالیت یک هزار و ۷۴ پایگاه نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و اظهار داشت: امید است با برگزاری جشن های نیکوکاری لبخند را بر لب نیازمندان بنشانیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است تصریح کرد: از این میزان ۹۴ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تأکید بر کمک به نیازمندان افزود: باید کمک به این خانواده ها به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
سلم آبادی گفت: کمک هایی که در مدارس جمع آوری می شود در بین نیازمندان همان مدرسه تقسیم می شود و مابقی کمک ها قبل از عید برای خانواده های نیازمند هزینه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.