اهواز – فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۶ فروند شناور در آب های شمالی خلیج فارس و کشف ۳۶ میلیارد انواع کالاهای قاچاق خبر داد.

کشف محموله ۳۶ میلیاردی کالای قاچاق در آب های خوزستان

به گزارش قدس آنلاین سردار عبداله نظرپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: دریابانان فرماندهی مستقر در پاسگاه شناور « خور زهره» از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر، با هدف تحقق اهداف شعار سال و در راستای مبارزه با قاچاق و کنترل آبهای ساحلی استان، روز گذشته در ۶ رشته عملیات جداگانه موفق شدند ۶ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر نسجافی»در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود : ماموران در بازرسی از این شناورها، ۲۷۰ دستگاه یخچال، ۱۸۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴۹۵ دستگاه کولر گازی، ۹۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ دستگاه تلوزیون ال ای دی، ۱۵ دستگاه ماکروفر و ۲۰ دستگاه سینما خانواده که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۳۵ متهم در این رابطه، گفت : کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۳۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.