یزد - وزیر بهداشت گفت: توسعه بیش از پیش کشور در حوزه‌های مختلف مستلزم همکاری و وحدت است و خوشبختانه ایران اسلامی دارای قدرت علمی و پژوهشی است که باید بیش از پیش نسبت به حفظ این قدرت در شرایط مختلف اقدام شود.

توسعه کشور در حوزه‌های مختلف مستلزم همکاری و وحدت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدحسن قاضی زاده‌هاشمی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمارستان شهید رهمنون یزد اظهارداشت: استان یزد ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پزشکی استان یزد، بسیاری دارد و احیای این چنین بیمارستانی که یادگار شهدای گرانقدر است، نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ایفا می‌کندو تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یزد با توجه به پتانسیل هایی که دارد باید به دانشگاه بین المللی ارتقا پیدا کند ارتقای  این دانشگاه باید بیش از پیش دردستور کار قرار گیرد.

قاضی زاده‌هاشمی با بیان این که طول یک سال گذشته فقط یک مرگ مادر در استان رخ داد گفت: استان یزد جزو استان‌هایی که در دولت تدبیر وامید تمام ایرانیان جزو پوشش‌های درمانی و بهداشتی قرار گرفته‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت یاردهم ۲۱ هزار تخت بیمارستانی تحویل داده می شود.، تصریح کرد: بیمه کردن ۱۱ میلیون ایرانی و پرداخت دو هزار میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان‌های کشور، را جمله اقدامات دولت در حوزه بهداشتی است  در استان یزد دو برابر میانگین کشوری تخت بیمارستانی فعال است.

وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت جذب خیرین، گفت: طرح تحول سلامت باید برای سالیان سال ادامه پیدا کند و اگر این طرح با اهداف تعیین شده به طور مستمر فعالیت داشته باشد، تمام استان های کشور از نظر خدمات بهداشتی و درمانی غنی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.