وزیر کشور با بیان اینکه در ۱۰ هزار شعبه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: تلاش شده با همکاری هیئت‌های نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰ هزار شعبه به شکل الکترونیکی برگزار شود.

انتخابات شوراها در ۱۰ هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود/ توزیع ۲۰۰ میلیون برگ تعرفه رای

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  عبدالرضا رحمانی‌فضلی در بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات برای برگزاری 3 انتخابات فراهم شده است اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست‌جمهوری و انتخابات مجلس در 4 حوزه را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم و بین دستگاهی مربوط به نظارت انجام شده است، گفت: حوزه نظارت انتخابات شورای اسلامی بر عهده مجلس گذاشته شده و انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی هم نظارت آن بر عهده شورای نگهبان است.

وزیر کشور از تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور خبر داد و گفت: کمیته امنیتی تشکیل شده و در این راستا کمیته تبلیغات هم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه 22 فروردین آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری است، گفت: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت 200 میلیون برگ تعرفه آماده شده که بعد از عید نوروز در یک شرایط خاص به ستادهای انتخابات استانها ارسال می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تدارکات و پشتیبانی کارها در حال انجام است، تصریح کرد: ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم که با حضور پرشور مردم در 29 اردیبهشت‌ماه انتخاباتی باشکوه برگزار شود که قابل طرح در جهان باشد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه در 10 هزار شعبه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: تلاش شده با همکاری هیئت‌های نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 10 هزار شعبه به شکل الکترونیکی برگزار شود تا در این زمینه اطمینان حاصل شود.

وی افزود: برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی زمینه برگزاری انتخابات بعدی به صورت تمام الکترونیکی را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.