دادستان کل کشور گفت: دشمن با تمام ابزارهایش به جنگ با فرهنگ قرآنی آمده است.

دشمن با تمام ابزارهایش به جنگ با فرهنگ قرآنی آمده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر روز پنجشنبه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در تبریز، افزود: جامعه ای که در آن اصول مطرح در قرآن کریم جاری و ساری باشد نباید در بازارش ربا و کم فروشی بوده و در بانک های آن به دنبال اخذ نزول رفت.

وی با بیان اینکه ما شاکریم که انقلاب اسلامی موجب شد جامعه ما گرایش فراوانی به قرآن پیدا کند و این انقلاب به هویت اسلامی ما نیز به برکت معارف اسلامی هویت بخشید، افزود: در همین مسیر باید نواقص و اشکال ها را برطرف کنیم.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه عملکردهای مسئولان هرگز نباید به نام یک ملت اسلامی شناخته شود، اظهار کرد: آیا عملکرد بانک ها و بازار معرف یک جامعه اسلامی است؟

وی ادامه داد: مگر می شود گناهی که در قرآن کریم به عنوان جنگ با خدا در نظر گرفته شده است، مورد توجه نباشد؟

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: در زمان حاضر که سایه هدایت قرآن بر همه مردم گسترده شده است و هدایتی ویژه و خاص است، باید جامعه و نظام اقتصادی ما نیز به سمت قرآنی شدن حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که می فرمایند نجات اقتصاد کشور مبتنی بر این است که اقتصادمان را مقاومتی کنیم، گفت: ۳۸ سال از انقلاب می گذرد و ما هنوز نتوانسته ایم ننگ نزول و ربا را از سیستم بانکی بزداییم و متاسفانه بازار ما هم تا حدودی درگیر ربا است.

حجت الاسلام منتظری یادآوری کرد: این در حالی است که یک جامعه قرآنی لازم است، بایدها و نبایدهای قرآن را در خود پیاده کند.

وی افزود: در زمان حاضر دشمن با همه ابزارهایی که در دست دارد به جنگ با فرهنگ قرآنی آمده است و خانواده ها بدانند امروز دشمن در مبارزه با جمهوری اسلامی مثل صدام نیامده، بلکه دشمن سنگرهای حمله را به فضای مجازی برده است تا از آن جهنم سوزان و دریای مواج غرق کننده ای بسازد.

دادستان کل کشور با قدردانی از تمامی برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در چهارمین دوره مسابقه های قرآنی قوه قضائیه، میزبانی موفق این دوره را مرهون تلاش تمامی مسئولان آذربایجان ‌شرقی و همراهی با دادگستری استان بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.