معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد آن زمان گذشت که رژیم صهیونیستی دیگران را تهدید می کرد و کار خود را پیش می‌برد؛ این رژیم اکنون خوب می‌داند اقدام به هر جنگی کند «بازنده اول» آن خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین،  «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهاراتی اعلام کرد زمان تعرض‌های رژیم صهیونیستی به سر آمده است و این رژیم بهای اقدامات احتمالی خود را بخوبی دریافته است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، وی گفت: به نظر می‌رسد بتدریج فراموش می‌کنیم که دشمنی حقیقی با نام «اسرائیل» وجود دارد، این [رژیم] تلاش می‌کند با شعارهای مظلومانه وارد کشورهای عربی ، رسانه‌های جهانی، شورای امنیت و سازمان ملل شود، همیشه به حزب الله، ایران و مقاومت فلسطین تعرض می‌کند که آنها نمی‌خواهند اسرائیل آسوده باشد ؛ گویا که اسرائیل حق دارد سرزمین دیگران را بگیرد. متاسفانه کشورهایی از جمله کشورهای عربی هستند که اسرائیل را یاری می‌کنند اما ما باید صبور باشیم و حقیقت را بگوییم.

قاسم افزود: اسرائیل «متجاوز» است؛ او همان طرفی است که جنگ‌های منطقه‌ای را از 30 سال پیش تا کنون برافروخته است و معادلات را در منطقه ما به هم ریخته است. اسرائیل در پشت پرده داعش و النصره و تخریب سوریه است. باید اعلام کنیم اسرائیل همان «مشکل و مسأله» است، اشغالگر همان «مسأله» است نه طرفی که از خاکش دفاع می‌کند و مقاومت شریفی که در راستای کرامت و جایگاه خود فداکاری می‌کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اگر مقاومت نبود، لبنان آزاد نمی‌شد و تکفیری‌ها «ناامیدانه» خارج نمی‌شدند، فتنه‌های پی در پی «شیعه و سنی» در لبنان تمام نمی‌شد و طبعا اگر مقاومت نبود این دستاوردها به دست نمی‌آمد.

معاون دبیر کل حزب‌الله در ادامه اعلام کرد اسرائیل صدایش را بالا می‌برد تا گوش‌ها را کر کند و با رسانه‌هایش آنچه نتوانسته در عمل پیش‌ببرد، عملی کند؛ اما واضح است آن دوران که اسرائیل بلند فریاد می‌زد و تهدید می‌کرد و هیچ اقدامی انجام نمی‌داد، اما سود می‌بُرد، تمام شده است؛ زمانی که اسرائیل تعرض می‌کرد و جبهه داخلی خود را حفظ می‌کرد تمام شده است؛ زمان جنگ علیه سرزمین دیگران تمام شده است و اسرائیل به خوبی می‌داند اقدام به هر جنگی کند، بهای سنگینی خواهد پرداخت و خودش «بازنده اول» آن خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.