اهواز - تولیت آستان قدس رضوی گفت: با توجه به بحران‌های اخیر خوزستان برنامه هایی برای اقدام داریم ولو این اقدامات کم باشند اما توجه آستان به این استان را مد نظر داریم.

آستان قدس رضوی برای حل بحران‌های خوزستان برنامه‌دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در محل معراج شهدای اهواز اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های نبرد برای جوانان امروز درس آموزش است تا بدانند مردان و زنانی با شهامت جلوی دشمنان ایستادند و به نظر بنده حضور در بین کاروان‌های راهیان نور امید را در دل مردم زنده می‌کند.

وی بیان کرد: جوانان باید بدانند راه ساختن کشور به دست خودمان است و این موضوع را در این منطقه می توان مشاهده کرد.

وی افزود: ایستادگی جوانان ما در برابر دشمنان سبب شد که خرمشهر را پس بگیریم و یک وجب از خاک ما به تصرف دشمن در نیاید.

تولیت آستان قدس بیان کرد: دانشجویان در دانشگاه کلاس درس دارند اما حضور در مناطق عملیاتی برای آنها به عنوان کلاس درس عملی برای انتخاب خط زندگی است تا بدانند علم آنها باید همراه با ایستادگی باشد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: یکی از وظایفی که مقام معظم رهبری در دستورشان به آستان قدس فرمودند اهمیت به بحث زیارت حضرت رضا(ع) است و ما در حال ایجاد زمینه برای افرادی هستیم که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند و لذا در سال ۹۵ تاکنون حدود ۳۰۰ هزار زیارت اولی را به مدد خداوند متعال به زیارت امام رضا(ع) اعزام کردیم.

وی بیان کرد: توجه به مناطق محروم یکی از دیگر از تکلیف‌های مقام معظم رهبری به آستان قدس بود و به همین دلیل ما دفاتری در استان‌ها ایجاد کردیم تا اقداماتی انجام دهیم هرچند اقدامات ما متفاوت تر از دولت است و معتقدیم که نسخه شفابخش برای وضعیت امروز کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تلاش ما این است که همه مردم در جای جای کشور از لطف امام رضا(ع) بهره مند شوند و در ایام منتهی به سال نو اقدامی انجام شود که خنده بر لب محرومان و مستضعفان بنشیند.

وی اظهار داشت: با توجه به بحران‌های اخیر خوزستان برنامه هایی برای اقدام داریم ولو این اقدامات کم باشند اما توجه آستان به این استان را مد نظر داریم و هروقت اقدامی انجام شد گزارش آن را برای مردم منتشر می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.