ساری- خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه از کنار برخی مشکلات نمی توان به راحتی عبور کرد، نابسامانی در بازار را مشکل این روزها خواند و گفت: بیکاری در جامعه بیداد می کند.

بیکاری در جامعه بیداد می کند/ واردات مرکبات با اصل اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد قاسمی در نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به گلایه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مردم باید اثرات اقتصاد مقاومتی را در زندگی شان لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه واردات مرکبات با اصل اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد، از دولتمردان خواست توجه بیشتری به تولید داخلی داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه مسولان به وعده های آمریکا دلخوش نباشند، تاکید کرد: خیر و صلاح کشور در گرو گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری ست.

حجت الاسلام قاسمی راهیان نور را نعمت بزرگی برای انقلاب و جوانان دانست و اضافه کرد: راهیان نور اقدام ارزشمندی ست که باید هدفمندتر برگزار گردد.

وی ضمن گلایه از مسولان  در خصوص پایان نیافتن ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: لشکریان ۲۵ کربلا نقش آفرینی شگرفی در دفاع مقدس داشتند و سهل انگاری است که نتواستیم یادمان دفاع مقدس در استان را طی این سالها به پایان برسانیم.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه باید قدردان خانواده های شهدا باشیم، گفت: ما هم اکنون بر سر سفره شهدا نشسته ایم و باید همیشه از آنان به نیکی یاد کنیم.

حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر اینکه باید اسلامی زندگی کنیم، افزود: خداترس بودن موجب می شود در دام شیطان گرفتار نشویم.

وی با اشاره به اینکه مومن باید ندای زبان و دلش یکی باشد، اضافه کرد: گذاشتن انگشتر و در صف اول نماز نشستن، نشانه مومن بودن نیست بلکه باید گفتار و عمل مان یکی باشد.

امام جمعه موقت ساری تاکید کرد: مومن نباید به غیر از خدا به دیگری توکل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.