قزوین – حجت الاسلام علی قابل گفت: آمارهایی که در دهه فجر امسال و امروز در ایجاد اشتغال ارائه می شود با واقعیت ها هماهنگ نیست و ما انتظار داریم با مردم صادق باشید و آمار درستی از اشتغال و بیکاری ارائه کنید.

آمار اشتغال با واقعیت ها همخوانی ندارد

به گزارش قدس آنلاین،امام جمعه موقت قزوین با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت یازدهم مطرح کرد: برخی آقایان اذعان کردند ۱۵ هزار شغل ایجاد کردند، فرض می‌کنیم این آمار درست باشد و اکنون مدیران در یک ماه گذشته بیان کردند آمار اشتغالزایی به ۱۹ هزار شغل رسیده است، چطور مسؤولان ظرف یک ماه توانستند چهار هزار شغل ایجاد کنند؟!

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: مدیران که در اشتغالزایی چنین همتی دارند، چرا تا به حال این‌گونه کار نمی‌کردند و آمار ۱۹ هزار شغل شاید به این دلیل است که کارخانه ورشکسته مجدد نیروهای قدیم را جذب کرده که امروز می‌گویند شغل ایجاد کرده‌ایم؛ چرا مسؤولان این‌گونه با مردم سخن می‌گویند؟ ما از بیان چنین حرف‌هایی گله‌مند هستیم.

قابل با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند آمار اشتغال که در دولت یازدهم ارائه می‌دهند، تردید جدی است، تصریح کرد: در آمار اشتغالزایی برای جوانان استان قزوین هم تردید داریم.

امام جمعه موقت قزوین گفت: خط قرمز نظام، رهبری و جایگاه والای ولایت است و هر کس به این حریم اسائه ادب کند با واکنش قاطع حزب الله روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام علی قابل گفت: همه مسئولان وظیفه دارند حرمت رهبری را نگهدارند در غیر این صورت حزب الله ساکت نخواهد نشست و با قاطعیت موضع گیری خواهد کرد.

وی با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در خصوص واکنش در خصوص پاره کردن برجام گفت: کسانی که آتش زدن برجام را زیر سوال می برند باید مراقب رفتار و سخنان خود باشند و بدانند هیچ کس حق ندارد به حریم ولایت اساعه ادب کند.

حجت الاسلام قابل بیان کرد: رئیس جمهور قبلا هم به دانشمندان کشور توهین کردند اما امروز با قاطعیت می گوییم خط قرمز ما رهبری است و اجازه نمی دهیم کسی به این حریم اساعه ادب کند.

امام جمعه موقت قزوین با انتقاد از برخی از انتصاب ها در استان قزوین نیز گفت: در روزهای اخیر سه نفر از مسئولان استان به دلایل فساد اخلاقی، مالی و سیاسی دستگیر شده اند و از دستگاه قضایی انتظار برخورد قاطع داریم.

وی تصریح کرد: مسئولان استان که این افراد را سر کار آورده اند باید پاسخگو باشند و به مردم بگویند بر چه مبنایی افرادی را سر کار آورده اند که اخلاق و حرمت ها را زیر پا گذاشته اند و مسئولیت گرفته اند.

حجت الاسلام قابل یاد آورشد: اخیرا یک استاد دانشگاه نیز در قزوین به مقدسات توهین کرده است و از دستگاه قضایی درخواست می کنیم با این فرد نیز برخورد قاطعی داشته باشد.

وی گفت: معلوم نیست با حقوق های نجومی چه کرده اند و سرنوشت این موضوع نیز همچنان در ابهام است که امیدوارم این موضوع نیز مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

امام جمعه موقت قزوین همچنین به سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران هم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان خواستار احترام بیشتر به جمعیت ۷۵ درصدی مسلمان این کشور شدند.

وی گفت: مانیزهمین انتظاررا ازدولت مردان ایران داریم تا با مردم با تکریم برخورد کنند وتوهین نکنند وکنایه نزنند.

قابل با اشاره به دفاع مقدس و ارزش‌های آن عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که کشور را بیمه کرده و می‌کند و امروز جوانان با رفتن به راهیان نور باید از این گنجینه مراقبت کرده و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی در پایان در خصوص گرامیداشت سید جمالدین اسدآبادی وحاج احمد خمینی فرزند گرامی حضرت امام (ره)هم مطالبی را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.