اصفهان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح آرامش بهاری همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام نوروز سال ۱۳۹۶ در جوار حرم مطهر ۳۴۰ امامزاده جلیل القدر استان اصفهان برگزار می شود.

طرح آرامش بهاری در ۳۴۰ امامزاده استان اصفهان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه هر سال با فرا رسیدن ایام نوروز ویژه برنامه ای را تحت عنوان طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه اجرا می کند که هدف از اجرای این برنامه ایجاد فضای معنوی در امامزادگان جلیل القدر با هدف تحول روحی و درونی برای زائران و مسافرانی است که در این ایام در مکان های مقدس حاضر می شوند می باشد تا زائران و مسافران با توسل به این گنجینه های معنوی بتوانند سال بسیار خوب و پرباری را آغاز نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی ادامه داد: در همین راستا ۳۴۰ امامزاده جلیل القدر استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۶ به صورت ویژه با اجرای این طرح بزرگ معنوی میزبان زائران و مسافران در ایام نوروز هستند.

وی به گوشه ای از برنامه های این طرح اشاره کرد و گفت: در همین راستا برنامه تحویل سال نو به صورت ویژه و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر ۲۳۵ امامزاده واجب التکریم استان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: در طول اجرای این طرح ۲۴۹ امامزاده با قرائت ادعیه و مناجات میزبان زائران و مسافران هستند و ۱۱۳ امامزاده بزرگوار جهت اسکان مسافران آماده سازی شده اند که به مسافران خدمات لازم را در این زمینه ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه۱۵۱ ایستگاه صلواتی نیز در مدت اجرای این طرح در جوار بقاع متبرکه برپا می شود، اظهارکرد: تعداد ۶۷ خیمه معرفت به همراه ۱۲۳ غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی نیز در این ایام در جوار امامزادگان برپا خواهد شد و به زائران و مسافران خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی ادامه داد: در مدت مذکور ۴۲ نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی به همراه ۱۳۳ غرفه نمایشگاه سلسله مباحث نمایشگاهی  در جوار امامزادگان برپا می شود و ۶۹ امامزاده نیز به صورت روزانه با اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی پذیرای زائران و مسافران خواهند بود که این برنامه های فرهنگی و مذهبی با همکاری و مشارکت ۱۷۱ مبلغ بومی و ۲۱ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در طول این ایام اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.