بجنورد- آیین نمادین جشن نیکوکاری صبح شنبه با حضور دانش آموزان، مسئولین آموزش و پرورش خراسان شمالی و شهرستان بجنورد و مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) در دبستان شهدای فرهنگی بجنورد برگزار شد.

جشن نیکوکاری در مدارس بجنورد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این آیین گفت: در آیات و احادیث دینی ما بر احسان و نیکوکاری تأکیدات فراوانی صورت گرفته و در فرهنگ ملی و دینی ما هم توجه و کمک به دیگران و اطرافیان یک اصل است و همه ما نسبت به آن احساس مسئولیت داریم.

محمود اسدی افزود: متأسفانه یکی از معضلاتی که برخی از دانش آموزان با آن روبرو هستند وضعیت مالی نامناسب است که به دلیل عدم استطاعت مالی خانواده مشکلات زیادی را در زندگی خود و درزمینه تعلیم و تربیت تحمل می‌کنند و یکی از راه‌های کمک به آنها استفاده از ظرفیت کمک های مردمی است.

وی جشن نیکوکاری را با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز فرصتی در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت دانست که با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت جمع آوری کمک های دانش آموزان به همکلاسی های خود در مدارس اجرا می شود.

گفتنی است: در این برنامه که با اجرای سرود همگانی و دکلمه همراه بود، دانش آموزان با انداختن پاکت های حاوی کمک های نقدی خود به صندوق های جشن نیکوکاری شادی خود را با دانش آموزان کم بضاعت تقسیم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.