گیتی پسند در حالی دومین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتسال را جشن گرفت که روی سکوی اهدای جام ادعای عجیبی در مورد تعداد قهرمانی‌هایش داشته است.

ادعای جنجالی روی سکوی قهرمانی فوتسال/ تبانی هم حساب شده است!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر موفق شد با ۶۰ امتیاز بالاتر از تیم‌های مدعی دبیری، مس، حفاری و تاسیسات دریایی قرار گرفته و مقام قهرمانی را از آن خود کند. در حالی این دومین قهرمانی گیتی‌پسندی‌ها بعد از فصل ۱۳۹۲ به حساب می‌آمد که آنها در جشن قهرمانی و روی سکوی اهدای جام ادعای عجیبی در خصوص تعداد قهرمانی‌های خود کردند.

بازیکنان و مربیان گیتی پسند در جشن قهرمانی با پیراهن‌هایی حاضر شدند که روی آن به تعداد قهرمانی‌های این باشگاه اشاره شده و همچنین از سه ستاره به معنی سه قهرمانی استفاده کرده بودند.

با وجود اینکه پنج سال از ماجرای تبانی لیگ ۱۳۹۵ می گذرد، اما به نظر می رسد گیتی‌پسندی‌ها همچنان این موضوع را نپذیرفته و قهرمانی آن سال را متعلق به خود می‌دانند. در حالی که تبانی این تیم با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ محرز شد و جام قهرمانی نیز بعد از پس گرفتن از گیتی پسند به مسئولان باشگاه شهید منصوری قرچک داده شد.

این اقدام باشگاه گیتی پسند در روز پایانی لیگ و در حالی که تمام رسانه‌ها روی بازی اختتامیه و جشن قهرمانی لیگ تمرکز کرده بودند، تامل برانگیز است چرا که به صورت علنی بعد از پنج سال اعلام کرده اند، حکم فدراسیون فوتبال مبنی بر تبانی را نپذیرفته و خود را قهرمان می‌دانند.

اما در این میان، مشخص نیست درج چهار ستاره روی سکوی اهدای مدال با چه منظوری انجام شده است. احتمالا گیتی‌پسندی‌ها با احتساب قهرمانی که با تبانی به دست آمده و همچنین دو قهرمانی در لیگ ایران و یک قهرمانی آسیا، اقدام به درج چهار ستاره کرده‌اند اما در این زمینه، عرف است که قهرمانی‌های قاره‌ای برای باشگاه‌ها و قهرمانی در جام جهانی برای تیم‌های ملی را با ستاره روی پیراهن تیم ها نشان می‌دهند. اما گیتی‌پسند در لیگ حرفه‌ای فوتسال ایران تمام قهرمانی های ایران، آسیا و تبانی را ستاره می‌کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.