اهواز- طی ۲ روز گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در دو مسیر آبادان به اهواز و مسیر ایذه به اهواز موفق به توقف دو ماشین مشکوک حامل ماهی و پرنده شدند که پس از توقف و بازرسی خودروها،موفق به کشف ماهی های صید شده در فصل ممنوع صید شدند.

متخلفان صید غیرمجاز ماهی در فصل ممنوعیت دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در این خصوص اظهار کرد:با فصل شروع تخم ریزی ماهی ها و آبزیان و در فصل ممنوعیت صید، نیروهای یگان اداره کل تمامی مسیرهای ورودی و خروجی تالاب ها و رودخانه ها را کنترل کرده که موفق به توقف دو خودرو مشکوک شدند که یکی از این خودروها ذکر شده در مسیر اهواز- ایذه که حامل ماهی های با ارزش از نوع باربوس بود و هر کدام از این ماهی ها وزنش حدود ۱۰۰ کیلو می رسید به همراه تعداد۱۲ قطعه ماهی از نوع عنزه و ۱۳قطعه ماهی شیربت کشف و ضبط شدند.

حسن آقاشیرمحمدی  افزود: از خودروی دوم نیز که در مسیر آبادان- اهواز متوقف شد، تعداد ۸۵ قطعه ماهی و ۱۵قطعه پرنده از نوع خوتکا کشف و ضبط  و متخلفین جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
لازم بذکر است، محموله کشف شده از ماهیان که حدود ۵۰۰ کیلو وزن داشته اند جهت استفاده نیازمندان در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.