بیرجند- استاندارخراسان جنوبی با تاکید بر این که اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی و نظام اسلامی اصل خدشه ناپذیر برای پذیرش مسولیت در نظام است گفت:در حوزه دین ما مجری و مقلد هستیم و قرار نیست ما اظهار نظر کنیم.

اعتقاد به ولایت فقیه  اصل خدشه ناپذیر برای پذیرش مسولیت در نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند، سید علی اکبر پرویزی ظهر شنبه در آخرین نشست شورای اداری استان در سال جاری اظهار داشت: حتما هم همه ما مسئول هستیم که در مسیر اهداف دین و انقلاب حرکت کنیم.

وی گفت: برای انتقال آب از دشت خوشاب مطالعات آن آغازشده است و هم چنین مطالعات انتقال آب از یکی دیگر از دشت ها به اتمام رسیده و برای لوله گذاری آن هم 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی  از مسئولان خواست همه امکانات و اقدامات دستگاهها برای ایمنی سفرهای در تعطیلات نوروز آماده باشد تا حتی ایرادات جزئی هم موجب رنجش مسافران نوروزی نشود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام شوراهای شهر و روستا از سی اسفند افزود: نامزدهای انتخابات توجه داشته باشند که به برخی مقوله ها همچون تقسیمات کشوری، قومیت ها و مذاهب ورود پیدا نکنند و قولی به مردم ندهند که از اختیارشان خارج باشد.

وی از تلاش و پیگیری برای سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی، اتخاذ تصمیمات مهم برای آینده استان از نتایج  این سفر خواهد بود.

استاندار با اشاره به این که اصرار بر صداقت و پاکدستی خودم و نیروهای اداری برای جلب اعتماد مردم به نظام بوده گفت: صحبت من (در جمع هنرمندان) اگر شائبه، نگرانی یا سوء تفاهم ایجاد کرده که آنها مکدر شده اند، من عذرخواهی می کنم و ما با مردم اصلا مشکلی نداریم.

پرویزی افزود: اتفاقی که افتاد به خاطر مثالی بود که درباره یکی از سنتهای یکی از اقوام کشور زدم اما خبر اولیه که منتشر شد، خبر درستی نبود.

وی اضافه کرد: با وجود این که استانداری خبر را تکذیب کرد و توضیح داد، شرایط به گونه ای بود و خبری به قدری بد منتشر شد که خود من هم عصبانی شدم که اگر من چنین حرفی زدم نباید می زدم، اما واقعا من آن صحبت را نکرده بودم.  

استاندارخراسان جنوبی تاکید کرد: جایی که اشتباه صورت می گیرد یا سوء برداشت می شود باید یا توضیح بدهیم یا عذر خواهی کنیم؛ چون نیت این نیست که مردمی را که برای کار کردن برای آنها آمده ایم اذیت کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی ما آمده ایم  در این استان کار کنیم، تمام هم و غم ما این است که رنج مردم را کم کنیم. مگر می شود با این نگاه ، کاری کنیم که مردم دچار رنج شوند و گلایه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.