راوی یادمان شهدای کربلای 4 گفت: بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس بهترین اثرگذاری را خواهد داشت.

بیان واقعیت‌های دفاع مقدس بهترین اثرگذاری را دارد

به گزارش قدس آنلاین، «قاسم جباری» رزمنده دوران دفاع مقدس و راوی کاروان‌های راهیان نور با تاکید بر تاثیرات مثبت بازدید از مناطق عمیاتی بر زائران اظهار داشت: آشنایی زائران با ایثار رزمندگان، زمینه تبلیغی مناسبی را برای راهیان نور و افزایش حضور بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
 
وی سپس با اشاره به تلاش معاندان برای ممانعت از اعزام زائران به اردوهای راهیان نور گفت:  هر ساله حوادث رانندگی در کشور موجب وارد شدن تلفات بسیاری می‌شود؛ اما عده‌ای به محض اینکه اتفاقی برای زائران رخ می‌دهد، شروع به جوسازی علیه حرکت راهیان نور می‌کنند.
 
جباری در ادامه با اشاره به آفت‌های روایت‌گری عنوان کرد: غلو کردن، بزرگنمایی و تحریف وقایع از جمله آفت‌های روایت‌گری هستند. بیان واقعیت و آنچه که اتفاق افتاده، بهترین تاثیر را بر مخاطب دارد.
 
وی همچنین درباره شعار «من انقلابی‌ام» بیان کرد: رهبر انقلاب این موضوع را مطرح کردند و این شعار بر پایبندی به آرمان‌ها تاکید دارد.
 
جباری در ادامه بر لزوم حمایت دولت از مقوله راهیان نور تاکید و تصریح کرد: لازم است این حمایت‌ها افزایش یابد.
 
وی در پایان با ذکر خاطره‌ای از یک دختر شهید که بر اثر تبلیغات سوء، برداشت مناسبی از مقوله جهاد و شهادت نداشت، گفت: این دختر که خود فرزند شهید بود، پس از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، کاملا متحول شد و به واقعیت این جنگ پی برد و خواستار ادامه حضور در این مناطق شد.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.