بارسلونا پس از پیروزی خیره کننده ۶-۱ بر پاری سن ژرمن و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روزهای فوق العاده ای را سپری می کند.

انریکه: می توانیم سه گانه را فتح کنیم/ در لیگ قهرمانان ۷ رقیب داریم

به گزارش قدس آنلاین، بارسلونا حالا خود را برای مصاف فردا با دپورتیوو در ریازور آماده می کند.  به نقل از ورزش سه، انریکه در نشست خبری این بازی گفت:« دپور مربی خود را تغییر داده و از سه بازی اخیر خود ۵ امتیاز گرفته است. این یک آمار مثبت است و نشان می دهد که حریف خطرناکی پیش رو داریم. نگران این بازی هستم و باید مراقب باشیم. خوابیدن در باد پیروزی بر پی اس جی می تواند برای ما تبعات سنگینی داشته باشد؛ ولی بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارم که به اهمیت بازی فردا واقف هستند. در مقطع پایانی فصل همه بازی ها مهم هستند.»

وی در خصوص وضعیت بدنی بازیکنان گفت: شرایط خوب است. فردا خواهیم دید کدام بازیکنان شرایط مسابقه را دارند. دو هفته بعد هم وقفه بازی های ملی را خواهیم داشت؛ هرچند بسیاری از بازیکنان بارسا باید برای تیم های ملی خود به میدان بروند.

انریکه در خصوص داوری بازی با PSG با بیان اینکه نظری ندارد ادامه داد: اشتیاق و انگیزه همه زیاد شده است؛ ولی تیم قبل از این هم متحد بود. کسب جام های مختلف خوب است ولی داشتن ذهنیت مثبت و اتحاد برای برگرداندن شکست ها نیز بسیار مهم است. باید صبر کنیم و ببنیم این پیروزی در نتایج آینده ما چه نقشی خواهد داشت.

سرمربی بارسلونا تاکید کرد: برای بازی فردا همانقدر انگیزه داریم و همانطور خودمان را مهیا کرده ایم که برای بازی با پاری سن ژرمن و دیگر بازی های بزرگ فصل. منطقی هستیم و می دانیم که با یک پیروزی قرار نیست چیزی عوض شود و قرار نیست شرایط برای ما تفاوت چندانی بکند.

وی درباره فتح سه گانه گفت: خیلی خوب می دانیم که هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و چیزی مشخص نیست. در لالیگا با دو تیم در راه قهرمانی می جنگیم. در لیگ قهرمانان ۷ تیم دیگر خواهند بود که رقابت سختی با آنها در پیش داریم و در کوپا دل ری هم فینالیست شده ایم. می توانیم در انتهای فصل فاتح سه گانه شویم یا به هیچ جامی نرسیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص وضعیت نیمار هم گفت: واضح است که پیشرفت او فوق العاده بوده و البته هر بازیکنی می تواند به شرایط بهتری دست یابد. نیمار جوان است و در عین جوانی بسیار پخته و با تجربه. ذهنیت او مثبت است و با این فاکتورها بهتر از این هم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.