جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها جرات حمله و تحرک نظامی در منطقه را ندارند زیرا می‌دانند هر تحرک نظامی از سوی آنها نسبت به جمهوری اسلامی با پاسخی پشیمان‌کننده روبه رو می‌شود.

جانشین سازمان بسیج: پاسخی پشیمان‌کننده به کوچک‌ترین تحرک نظامی دشمنان در منطقه می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در مراسم یادواره ملی شهید احمد کوچکترین شهید دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکایی‌ها جرات حمله و تحرک نظامی در منطقه را ندارند زیرا می‌دانند هر تحرک نظامی از سوی آنها نسبت به جمهوری اسلامی با پاسخی پشیمان‌کننده روبه رو می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جریان نفوذ فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: مهمترین نگاه دشمن هجمه به بنیان خانواده است و تغییر عقاید و تفکرات جوانان است.

سردار فضلی عنوان کرد: به برکت الهی و در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری مسئولان نظام در برابر هجمه‌های دشمن ایستاده‌اند و با برنامه ریزی و بصیرت افزایی آن را خنثی می‌کنند.مسئولان و آحاد مختلف مردم باید نسبت به هجمه‌های دشمن هوشیار باشند و اگر در این زمینه غفلت کنند کشور با مشکلات زیادی در حوزه مسائل فرهنگی روبه رو می‌شود.

مسئول قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور عنوان کرد: یکی از مهمترین مانورهای فرهنگی نظام اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی راهیان نور را حج بصیرتی در عصر حاضر دانست و افزود: مسئولان تلاش کنند تا با فرهنگ‌سازی زمینه حضور دانشجویان، دانش آموزان و جوانان در این اردوهای معنوی را فراهم کنند.

سردار فضلی با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه‌ای از درس‌ها و عبرت‌ها برای دشمنان است یادآور شد: دفاع مقدس برای دشمنان دارای عبرت‌ها و برای دوستان درس‌های زیادی دارد که باید به آنها توجه شود. دشمن باید از عبرت‌های دفاع مقدس درس بگیرد و از تهدید جمهوری اسلامی دست بردارد و اگر این روند را ادامه دهند پاسخی در خور و شان ایران اسلامی دریافت می‌کند.

سردار فضلی اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی،  ایستادگی در برابر هجمه‌های اقتصادی و تحریم‌ها از درس‌های دفاع مقدس است که دوستان می‌توانند از این موضوعات درس‌های خوبی بگیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است گفت: عزت امروز ایران اسلامی در جهان مدیون خون شهدای جهان اسلام و به ویژه شهدای مدافع حرم است.

سردار فضلی افزود: اگر حضور جمهوری اسلامی ایران و مقاومت در جبهه‌های جنگ علیه داعش نبود امروز باید در استان‌های غربی و شرقی با تروریست ها درگیر می‌شدیم، اما تدبیر نظام سبب شد تا دشمن در خارج از مرزهای ایران اسلامی نابود و امنیت کشور حفظ شود.خانواده شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن کشورهای اسلامی دارند چرا که خانواده این شهدا با صبر و با تاسی از حضرت زینب(س) فرزندان خود را در راه دفاع از مرزهای جهان اسلام هدیه کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امام خمینی(ره) از همان سال‌های اول شکل گیری انقلاب پایه‌های مبارزه با رژیم ستم شاهی را مستحکم کردند در دوران پیروزی انقلاب مردم با هدایت امام خمینی (ره) توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.امروز نیز مردم با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب در راه توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که مردم در کنار انقلاب هستند.

سردار فضلی با اشاره به سالروز شهادت شهید احمد نظیف گفت: این شهید بزرگوار الگویی برای جوانان و نوجوانان و نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.