نیره پیروزبخت با حکم رییس جمهوری و ابلاغ شورای عالی استاندارد به مدت سه سال دیگر رییس سازمان ملی استاندارد ایران باقی ماند.

ریاست پیروزبخت بر سازمان استاندارد تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تارنمای سازمان ملی استاندارد ایران، در یکصد و نهمین نشست شورای عالی استاندارد که سومین نشست در دولت یازدهم است، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، حکم انتصاب نیره پیروزبخت را که به امضای رییس جمهوری رسیده است، به رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعطا کرد.
در این نشست، دادستان کل کشور، وزیران صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، نفت و نیرو، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و شماری از نمایندگان دیگر نهادهای عضو این شورا حضور داشتند.
شورای عالی استاندارد در این نشست برخی پیشنهادهای سازمان ملی استاندارد ایران را مانند اجرای اجباری استاندارد 9 محصول از جمله زعفران و چای معطر تصویب کردند.
تصویب کلیات اعطای نشان برای محصولات دانش بنیان برابر با فرآیند پیشنهادی سازمان ملی استاندارد ایران برای صدور گواهی محصول انطباق و اعطای این نشان از دیگر مصوبات شورا بود.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جهانگیری در این نشست از برگزاری همایش های متعدد و اعطای جایزه و نشان به افراد مختلف انتقاد و بر تعیین چارچوب و استانداردهای لازم در اعطای نشان و جایزه ملی تاکید کرد.
وی افزود: باید برنامه ای برای اصلاح این رویه تدوین و چارچوب مشخصی برای اعطای تندیس و نشان تعیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.