طبق ادعای طرف فرانسوی با توجه به ناداوری فاحش و قضاوت بسیار مشکوک و پراشتباه داور اهل ترکیه، جدال دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در صورت موفقیت کمپین امضا برای تکرار بازی، تکرار خواهد شد.

ادعای عجیب فرانسوی ها درباره جمع آوری امضا برای تکرار بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن

به گزارش قدس آنلاین، در وب سایت رسمی change.org جهت برگزاری مجدد دیدار دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کمپین جمع آوری امضا به راه انداخته و جالب اینجا است که وب سایت رسمی یوفا نیز این لینک جمع آوری امضا را از طریق درگاه اینترنتی خود منتشر کرده است.

تا کنون بیش از ۴۵۰۰ امضا جمع آوری شده و این رقم با توجه به حضور فرانسوی‌ها در کمپین لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند.

مسلم است که برگزاری مجدد بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از دید اهالی فوتبال غیرممکن است و بارسلونا قطعا تیم راه یافته به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود اما خبر مربوط به تکرار بازی بارسلونا - پاریس از حد شایعه عبور کرده و به یک چالش در وب سایت‌های رسمی تبدیل شده است.

به نقل از فارس، آس اسپانیا نیز با انتشار این خبر از هواداران بارسلونا خواسته با تشکیل کمپینی مقابل این کمپین، تلاش فرانسوی را خنثی کنند.

داور آلمانی ترک تبار یوفا، با قضاوت بسیار مشکوک و اشتباه خود در عدم اعلام ۲ پنالتی به سود پاری‌سن‌ژرمن و اعلام اشتباه پنالتی به سود بارسلونا متهم ردیف اول در بروز این اختلافات محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.