بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جوهر کار مخابرات و فراهم سازی ارتباط بین افراد جامعه امری نفیس، گرانبها و اسلامی است.

جوهر فعالیت مخابرات و ارتباط رسانی امری نفیس گرانبها و اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله یعقوبی پیش از ظهر یک شنبه در نشست با مسئولین و کارکنان شاهد مخابرات مرکز استان که همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: هنر مجموعه مخابرات ایجاد وصل بین افراد مختلف جامعه است و در قرآن کریم به برقراری ارتباط بین مومنین و  اقوام مختلف اشاره شده و نقش مخابرات در فراهم سازی زمینه ارتباط آسان در بین مردم بسیار ارزشمند است.

وی همچنین با اشاره به سالروز بزرگداشت مقام شهدا، تمام عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا  دانست و اظهار داشت: با وجود شهدا این انقلاب به ثبت رسیده و خانواده شهدا ولی نعمتان ما و نور چشم ما هستند . 

آیت ا.. یعقوبی ضمن قدردانی از زحمات و توجه مدیران مخابرات به مسائل فرهنگی و دینی در کنار فعالیتهای فنی و تخصصی و خدمات رسانی به عموم افراد در مناطق مختلف شهری و روستایی، ابراز امیدواری کرد: به برکت خون شهدا و با حکمت رهبر معظم انقلاب، توفیق خدمت رسانی  بی منت و شایسته تر برای انقلاب و ملت بزرگوار ایران بیش از پیش فراهم شود.

 مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت و جایگاه خانواده شهدا و ارزش آفرینی این خانواده ها، خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ،ارزش صبر ،منزلت و مجاهدت و ایثار خانواده معزز شهدا فقط قابل قیاس با ارزش خون شهداست و نقش موثری که ایشان در جامعه دارند از اولویتهای عناصر اخلاقی و انسانی عصر حاضر است.

مهندس هاشمی افزود: همکاری در کنار فرزندان و خانواده شاهد در مخابرات از افتخارات بزرگ این  مجموعه بوده و امیدواریم همواره با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه آنها ، قدردان رشادت شهدا و ایثار خانواده شاهد باشیم . 

بنا به این گزارش ، حجه الاسلام مهرپویان ،معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه  خراسان شمالی و امام جماعت و عضو شورای فرهنگی مخابرات استان نیز با بیان مطالبی ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در مخابرات خراسان شمالی ،این مجموعه را از جمله ارگانهای پر تلاش و فعال در زمینه مسائل فرهنگی دانست و گفت:با توجه به پیگیریها و همراهی و همکاری همه جانبه مسئولین و کارکنان مخابرات با شورای فرهنگی استان و همچنین پیشرو بودن آن در اجرای پروژه های مصوب سفر رهبری به استان ، این سازمان به عنوان نماد اخلاق شناخته می شود.

گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم ضمن اهداء لوح یادبود  روز بزرگداشت مقام شهدا به نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از سوی خانواده شاهد وایثارگر این شرکت ، با اعطاء هدایایی تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.