سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازیکنان من نباید اعتراض می‌کردند اما سوال من این است که این برخوردها با بازیکنان بزرگ هم صورت می‌گیرد یا خیر؟

سرمربی سایپا: داوران جرات برخورد با بازیکنان بزرگ والیبال را ندارند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال سایپا بعد از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه و چهارم شدن این تیم در لیگ برتر گفت: واقعا همه دیدند که تیم من چه بازی از خود به نمایش گذاشت. من نباید تعریفی از این تیم بکنم. از تمام بازیکنان راضی هستم چرا که با بضاعتی که داشتیم جزو ۴ تیم برتر قرار گرفتیم و این یک نتیجه عالی است آن هم برای سال اولی که من در این تیم حضور دارم.

آرمات درباره شکست برابر شهرداری ارومیه نیز گفت: ما می‌توانستیم این بازی را ببریم اما متاسفانه داور چند جا اشتباه‌های زیادی انجام داد. در شرایطی که همه روی اسکوربرد دیدند که توپ کمی داخل زمین شهرداری ارومیه قرار گرفته، اما ناظر بازی اعلام کرد که توپ اوت است. این در حالی است که داور توانست تشخیصی در این باره بدهد. درست است که بازیکنان من کار اشتباهی کردند که اعتراض انجام دادند اما در این امتیاز حساس، بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند و این که خیلی زود به آن‌ها کارت قرمز داده شود، درست نیست.

آرمات ادامه داد: آیا داوران جرات دارند در بازی‌های دیگر به بازیکنان بزرگ هم کارت قرمز بدهند؟ اصلا ناظر بازی می‌تواند بگوید که امتیاز توپ به چه کسی تعلق می‌گیرد؟ این که در برابر بازیکنانی که در سطح پایین‌تر هستند این گونه رفتار شود بی‌انصافی است. ناظر بازی آقای شفقی نبود اما من نمی‌دانم به چه علت حق اظهارنظر داشت.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره مشکلات داوری گفت: هفته پیش به من گفتند به داوری زیاد اعتراض می‌کنیم و امروز هرآنچه که داور گفت من گفتم چشم و به بازیکنانم اجازه ندادم که اعتراضی انجام بدهند. اما تنها سوالم که تکراری است این است که آیا با بازیکنان بزرگ هم این گونه رفتار می‌شود یا خیر؟ مربی حریف با ناظر ویدئوچک و داوران کار داشت اما هیچ کس به او هیچ انتقادی نکرد.

او درباره ارزیابی خود از لیگ برتر والیبال نیز گفت: لیگ امسال را واقعا قوی دیدم. مشکلاتی در برگزاری لیگ وجود داشت اما در کل به تمام باشگاه‌ها و مسوولان سازمان لیگ تبریک می‌گویم که لیگ را برگزار کردند. امیدوارم نقاط ضعف برای سال‌های بعد برطرف شود و ما دیگر شاهد تکرار این مشکلات نباشیم. بهتر است سازمان لیگ از همان ابتدا محکم و قانونمندتر کار کند.

وی در پایان درباره این که آیا پخش شدن بازیکنان بین تیم‌ها خوب بود یا نه؟ گفت:‌ از لحاظ این که بازیکنان ملی در دو تیم پخش شدند مشکلاتی ایجاد شد اما وقتی کسی پول دارد می‌تواند بهترین‌ها را بخرد و نمی‌توان به این موضوع انتقادی وارد کرد. اگر ما بگوییم که چرا این کار صورت گرفته است می‌گویند چون خودش نمی‌تواند، انتقاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.