جنبش «عصائب اهل الحق» عراق تاکید کرد که وقوع انفجار تروریستی در دمشق نشانگر دروغ بودن مواضع کشورهای مدعی آزادی و عدالت به ویژه آمریکا است.

انفجارهای دمشق، کذب بودن ادعاهای آمریکا را نشان داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سومریه نیوز، جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در بیانیه ای وقوع انفجار تروریستی در دمشق و جان باختن ده ها زائر عراقی را محکوم کرد.

در بیانیه این جنبش آمده است: گروه های تکفیری با حمله به مردم بی دفاع و در تلاشی مذبوحانه، در صدد جبران شکست های خود در میدان های نبرد هستند. ما بر حق خود در دفاع از کشور و مقدساتمان در برابر تروریسم تاکید می کنیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این حمله نشان داد که برخی کشورهای مدعی همراهی با آزادی و عدالت به ویژه آمریکا دروغ می گویند؛ آمریکا از رژیم هایی که مسبب این کشتار و ویرانی در عراق و سوریه هستند و در گسترش گروه های تروریستی نقش دارند، حمایت می کند.

گفتنی است، وقوع ۲ انفجار تروریستی در دمشق، پایتخت سوریه روز گذشته به شهادت بیش از ۴۵ نفر و زخمی شدن حدود ۱۲۰ تَن دیگر منجر شد.

گروه تروریستی موسوم به «هیأت تحریر الشام» مسئولیت دو انفجار تروریستی در حومه دمشق که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۵۰ نفر شد را برعهده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.