قزوین - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی همواره نگاه مثبت و حمایتی از منابع طبیعی داشته و حمایت مسئولان این دستگاه پیشتیبان منابع طبیعی است.

حمایت دستگاه قضا پشتیبان منابع طبیعی است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، علی اکبر اسدالهی صبح دوشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی برگزار شد، بیان کرد: دستگاه قضایی همواره نگاه مثبت و حمایتی از منابع طبیعی داشته است.

وی ادامه داد: در واقع تلاش دستگاه قضایی در حمایت از عرصه های منابع طبیعی شعاری نیست بلکه در زمینه های مختلف پرونده ای و غیرپرونده ای حمایت های مختلفی از ما داشته اند که همین تلاش ها در کنار سایر اقدامات ما را برای داشتن تخلفات کمتر و صیانت بهتر از منابع طبیعی یاریگر بوده است.

اسدالهی عنوان کرد: امروز موضوع منابع طبیعی دیگر همچون گذشته گمنام نیست بلکه حتی در روستاهایی که ما اختلاف با مردم در خصوص حدود جغرافیایی و مالکیت منابع طبیعی داریم، استقبال از درختکاری و سایر اقدامات حفاظت ملموس است.

وی تصریح کرد: طی ۱۱ سال گذشته بیش از ۱۷ هزار هکتار اراضی مورد تصرف قرار گرفته که این رقم در سال های پس از سال ۹۰ تاکنون کاهش چشمگیری داشته است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.