مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: هیچ کدام از تماشاگران فوت نکرده‌اند و تنها دو هوادار آسیبی جزئی دیده‌اند.

تکذیب فوت تماشاگر در درگیری دیدار نساجی و خونه به خونه

به گزارش قدس آنلاین، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران درباره اتفاقات پیش آمده در دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران اظهار کرد: این دیدار به دلیل برگزاری در روزهای آخر سال و همچنین شهرآوردی که بین این دو تیم است، از حساسیت خاصی برخوردار بود. ما تمام تمهیدات لازم برای کنترل این بازی را انجام داده بودیم. از هماهنگی شورای تامین و حراست ورزشگاه گرفته تا نمایندگان هیات‌ فوتبال و فدراسیون. ۱۰ درصد ورزشگاه را نیز به هواداران قائم‌شهری اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: نساجی در دقایق ابتدایی توانست گل نخست را به ثمر برساند و در دقیقه ۴۰ پژمان نوری گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل هواداران نساجی نتوانستند این نتیجه را بپذیرند و یکی دو تماشاگر آن‌ها به داخل زمین آمدند که با مداخله نیروی انتظامی و نیروهای برقراری نظم، این هواداران ساماندهی شدند و هیچ گونه خسارتی پیش نیامد. نیروهای انتظامی و برقراری نظم با توجه به وسایلی که داشتند، وظیفه داشتند که این جو را آرام کنند. در نتیجه یکی دو نفر تماشاگران آسیب دیدند که آسیب آن‌ها جدی نبود و با درمانی سرپایی برطرف شد. آن‌ها با اورژانس سریعا به مرکز درمانی فرستاده شدند و نیروی انتظامی توانست اوضاع را تحت کنترل قرار دهد.

حسین‌زاده اضافه کرد: موضوع اگر ادامه پیدا می‌کرد، شاهد اتفاقات ناگوارتری بودیم و با تصمیمی که فدراسیون گرفت، این بازی به روزهای آتی موکول شد. کادر فنی و بازیکنان دو تیم نیز مسئولانه عمل کردند و تحریکی از سوی دو تیم دیده نشد.  طبیعی است که وقتی تیمی گل می‌خورد، هوادارانش ناراحت شوند اما با عملکرد بموقع نیروی انتظامی، آرامش به ورزشگاه بازگشت و اتفاقات فیصله داده شد و هوداران و بازیکنان قائم‌شهری به سلامتی از شهرستان خارج شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران درباره شایعه فوت دو تن از تماشاگران این بازی تصریح کرد: من این خبر را تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم که فقط دو هوادار آسیبی جزئی دیده بودند که با عملکرد سریع کادر پزشکی، مشکلات آن‌ها برطرف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.