اهواز _ رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: جمع خادمین شهدا خودباوری را در انسان زنده می کند.

جمع خادمین شهدا خودباوری را در انسان زنده می کند

به گزارش قدس آنلاین سردار غلامحسین غیب پرور در دومین همایش خادمین شهدای استان و اختتامیه جشنواره سرزمین نور که صبح امروز در مجمتع فجر اهواز برگزارشد بابیان اینکه  یکی از بهترین فرازهای عمر رزمندگان در خوزستان سپری شده، که دارای دوران حماسی و سراسر افتخار است، اظهارکرد: تمامی خوزستان دارای معنویت و نورانیت است.

وی افزود: خوزستان دارای ۲۳ هزار شهید است و دین خودش را به انقلاب اسلامی ادا کرده است و در روزهای اول پر از مخاطره هجمه اول دشمن بعثی متوجه مردم خوزستان بوده است.

 رئیس سازمان بسیج کشور بیان کرد؛ مردم خوزستان در مقابل دشمن خبیث ایستادگی کردند و بهترین عزیزان هود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند.

وی گفت: با توجه به سخنان امام خمینی: شهید شخصیتی است که به وجه الله نظر می کند.

سردار غیب پرور بابیان اینکه خادم الشهدا خادمین شهدا هستند عنوان کرد:ویژگی های خادم الشهدا این است که خودساخته  و نماز خودش را در اول وقت بخواند و به وظیفه خود عمل کرده است.

وی اظهارکرد: یکی دیگر از ویژگی خادم الشهدا بودند تکریم زائرین نی باشد و تکریم و عزت و احترام از دیگر ویژگی های خادم الشهدا است.

 رئیس سازمان بسیج کشور بااشاره به اینکه خادم الشهدا امانت دار مناطقی هستند که قطعه ای از بهشت هستند عنوان کرد: که شما به عنوان خادم بهشت خداوند در زمین هستید.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار راوی که ۲۰ هزار راکی در یادمان ها مستقر شده اند و باید هدف اصلی را دنبال کنند عنوان کرد: تمامی ما موظف هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تبلیغ کنیم.

سردار غیب پرور بااشاره به سخنان رهبری گفت:راهیان نور گنح است ک باید استخراج شود و این استخراج نیازمند دقت و برنانه ریزی و ازهمه نهم ار نیاز به باور است.
رئیس سازمان بسیج کشور بیان کرد: بسیج باید در متن جامعه جریان ساز باشد و درعرصه فرهنگ غنی ایران اسلامی علی الخصوص در دوران معاصر راهیان نور و پاسداشت آنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد یکی از جریان ساز ترین اقدامات فرهنگی در ایران است.

 وی بابیان اینکه بسیج قرار است جریان ساز باشد، ادامه داد: در هیچ جای مملکت و تاریخ نمیتوان پرافتخار تر از ۸ سال دفاع مقدس پیدا کنیم که هر آنچه خوبی میخواهیم د این هشت سال نهفته است.

سردار غیب پرور اضافه کرد: امروز اگر سازمان بسیج حمایت میکند وظیفه اش  هستتد و جمع خادمین شهدا خودباوری را در انسان زنده می کند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سکاندار این انقلاب اسلامی است که توانسته است تا به اینجا انقلاب اسلامی را هدایت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.