بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک سارق محتویات داخل خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سارق قطعات خودرو با ۱۱ فقره سرقت در اسفراین دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جاوید مهری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اسفراین که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، بلافاصله اکیپی از ماموران مجرب این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و کنترل زندانیان آزاد شده از زندان، در نهایت موفق شدند فردی که اعتیاد شدید به موادمخدر داشته را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین تصریح کرد: در بازجویی انجام شده، سارق به ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان اسفراین اعتراف کرد و در این زمینه دو مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ مهری همچنین خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل سارق تعداد ۶ دستگاه پخش خودرو، ۲ عدد فلش مموری، لاستیک زاپاس خودروی پراید، زنجیر چرخ و مقداری شیره تریاک کشف شد.

وی با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به مقام قضائی، خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت در شهرستان اسفراین با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی با جدی گرفتن هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.