کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: حضور مردم کرمان در دوره های گذشته انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده و امیدواریم انتخابات سال آینده با شکوه بیشتری در استان برگزار شود.

مشارکت کرمانی ها در دوره های مختلف انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده است
به گزارش قدس آنلاین، حمید ذکاء اسدی صبح سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و فعالان دهه فجر امسال به برگزاری انتخابات در سال آینده اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، حاکمیت مردم سالاری دینی بود.
وی با بالاتر بودن مشارکت مردم کرمان در انتخابات از میانگین کشوری اشاره کرد و گفت: با توجه به امیدی که در دل مردم استان کرمان با شعار توسعه پایدار و ولایت به وجود آمده، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و سالمی خواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: شوراهای اسلامی نقش بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و اگر افرادی که شایسته نیستند وارد شوراها شوند، اجرای برنامه های اقتصادی، عمرانی و سازندگی و حتی برنامه های فرهنگی و اجتماعی با مشکل مواجه می شود.
وی با بیان اینکه وظیفه ما انقلابی ماند است، افزود: باید افرادی را به شورا بفرستیم که صفات انقلابی داشته باشند و به جز خدا و مردم، به جناح خاصی تعهد نداشته باشند.
ذکاء اسدی بیان کرد که رسیدگی به امور اقتصادی مردم، اولویت دولت و همه مسئولان باید باشد و گفت: شعارهایی که رهبری برای شعار سال تاکنون مطرح کرده اند برای افزایش رفاه و معیشت مردم بوده و کرمان اگر استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شد، اکنون رتبه برتر و ممتاز کشور را در اقتصاد مقاومتی دارد.
وی با بیان اینکه تبیین اهداف انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: انقلاب ایران اهداف فرهنگی، ارزشی، خدایی و ایمانی و در کنار آن دستاوردهای مهمی در زمینه سیاسی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.