اصفهان- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان گفت: سال آینده خوشه های فناوری در مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته گسترش می یابد تا جوانان پس از آموزش، نقاط قوت و ضعف منطقه سکونت خود را شناسایی و در راستی رونق کسب و کار گام بردارند.

سال آینده خوشه های فناوری در مناطق محروم استان اصفهان گسترش می یابد

دکتر سید حسن قاضی عسکر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست کلی این دانشگاه تقویت فوق دیپلم ها و نیروهای انسانی ماهر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان ۴۳ مرکز در سطح استان اصفهان دارد، تصریح کرد: این دانشگاه ۲۵ هزار نفر دانشجو در ۳۵۲ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش کرده که ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر آنها مرد و ۷۶۰۰ نفر زن هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان با اعلام اینکه بیش از ۷۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه شاغل می باشند، گفت: به روز رسانی نیازهای مهارتی، ارتقای سطح کیفی و توجه ویژه به روابط بین الملل برای تبادل دانشجو و استاد سیاست های مهم این دانشگاه در سال آینده خواهد بود.

وی اظهارکرد: سال آینده خوشه های فناوری در مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته گسترش می یابد تا جوانان پس از آموزش، نقاط قوت و ضعف منطقه سکونت خود را شناسایی و در راستی رونق کسب و کار گام بردارند.

قاضی عسکر ادامه داد: در حال حاضر ۸ مرکز رشد خوشه های فناوری در سطح کشور فعال است که از این تعداد ۳ مرکز در استان اصفهان مستقر می باشد.

وی از برگزاری دوره های غیر حضوری ویژه زندانیان خبر داد و گفت: در این دوره ها ۴۰ نفر از زندانیان در رشته های مدیریت خانواده، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار و ICT روستایی آموزش دیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.