دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی گفت: شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فارغ از نگاه حزبی درصدد حمایت از نیروهای انقلابی و خدمتگزار است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نگاه حزبی ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ماشاالله طالبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: البته هدف اصلی این شورا انتخابات نیست اما برای آنکه نیروهای مردمی و البته خدمتگزار و پایبند به انقلاب اسلامی به عرصه بیایند چنانچه بر لیستی واحد برسیم حمایت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه انتخاب نیروها از چه گروه و حزبی باشد در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اهمیت ندارد و صرفاً حمایت از نیروهای خدوم و البته کار بلد را در دستور کار داریم.

طالبی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در سرنوشت انتخابات افزود: در زمان انتخابات موج‌سواری، تخریب، فضاسازی و غیره تأثیر دارد اما آنچه سرنوشت شهر و کشور را مشخص می‌کند بصیرت مردم و البته فعالیت درست رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها با قابلیتی که دارند دراین‌بین بسیار تأثیرگذار هستند و خوشبختانه با رصدی که تاکنون داشته‌ایم اکثر رسانه‌های استان در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند.

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و در وعده‌های داده‌شده توسط اعضا و کاندیداها ورود پیداکرده و نتیجه وعده‌ها را برای مردم بازگو کنند.

طالبی درباره فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی گفت: دراین‌بین از ظرفیت جوانان انقلابی غافل نبوده‌ایم و تلاش داشته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم که به همین منظور اکنون در شورای استانی این جبهه 5 جوان فعال حضور دارند.

وی اظهار داشت: درمجموع شورا با 16 عضو در استان خراسان شمالی شکل گرفت که اکنون این تعداد به 18 نفر افزایش‌یافته است.

دبیر اجرایی دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: تاکنون کمیته‌های رسانه و فضای مجازی، کمیته اقشار و کانون اقشار در استان شکل‌گرفته است که درمجموع می‌توان به تشکیل 6 کمیته تخصصی و 7 کانون اشاره داشت.

طالبی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو با نگاه خدمت‌رسانی انجام می‌شود تصریح کرد: هر جبهه انقلابی که نگاهش بحث خدمت‌رسانی به مردم باشد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی از آن حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.