مشهد- ورزشگاه بزرگ امام رضا(ع) شامگاه سه شنبه با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از ورزشکاران و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد  افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیئت مدیره تربیت بدنی آستان قدس رضوی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح این ورزشگاه بیان کرد:این ورزشگاه در راستای توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری و مطابق با استاندارد های روز دنیا توسط آستان قدس رضوی احداث شده است.

خلیل اکبری با اشاره به این موضوع که آستان قدس رضوی تاکنون ۴ مجموعه ورزشی را در سطح مشهد به اتمام و بهره برداری رسانده است ادامه داد: ورزشگاه سرپوشیده امام رضا(ع) از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ورزشگاه های کشور به شمار می رود.

وی بیان کرد: این ورزشگاه علاوه بر پیست دو و میدانی و امکانات موجود در یک استادیوم فوتبال مطابق استانداردهای فیفا، مجهز به ۱۰ سالن ورزشی استاندارد، توقفگاه خودرو و امکانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر، سالنهای همایش، غذاخوری، موزه افتخارات ورزشی آستان قدس رضوی و کلاسهای مربیگری است.

وی افزود: سقف ورزشگاه نیز با مساحت ۱۸ هزار مترمربع از نوعی پارچه کششی عایق و ضدآب است که متداولترین شکل سقف سازی ورزشگاههای جهان به شمار می رود.

وی ادامه داد: تمامی سالن‌های ایجاد شده در این مجموعه دارای دسترسی متفاوت بوده و امکان استفاده مجزا برای بانوان و آقایان را فراهم کرده است.

اکبری با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی این مجموعه نیز بی نظیر است ادامه داد: این پارکینگ  دارای مساحتی بالغ بر ۳۶ هزار مترمربع در ۶ طبقه است و بالغ بر ۱۲۰۰ ماشین امکان پارک خودرو را دارد.

وی همچنین زمین چمن احداث شده در این مجموعه را در نوع خود بی نظیر عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.