ساری- رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز ۹۶ در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی ویژه نوروز در مازندران اعلام شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از ۲۵ اسفند لغایت ۱۴ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی اضافه کرد: به همین منظور عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند و همچنین عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای خودروهای دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳فروردین ماه در کلیه محورهای برون شهری خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چالوس تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۶ صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۲۶و ۲۷ اسفندماه  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ همان روز تا ساعت ۶ صبح روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است.

وی با اعلام اجرای محدودیت های ترافیکی در محور هراز، اظهار داشت: تردد انواع تریلر در این محور کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تاریخ ۲۵ اسفندماه  تا ساعت ۲ بامداد روز ۶ فروردین و از ساعت ۸ صبح ۱۰فروردین تا ساعت ۲ بامداد ۱۵ فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از هموطنان خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس در طول مسیر سفر، در صورت نیاز با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.