سرمربی یوونتوس با وجود پیروزی برابر پورتو تاکید کرد سطح کیفی بیانکونری برای مرحله بعد باید بالاتر برود.

نارضایتی سرمربی یوونتوس از شرایط تیمش/ باید سطح کیفی خودمان را بالاتر ببریم

به‌ گزارش قدس آنلای ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس کار راحتی برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که در دیدار رفت پورتو را در پرتغال با دو گل شکست داده بودند، در دیدار برگشت هم با یک گل به پیروزی رسیدند تا با اقتدار به جمع هشت تیم راه پیدا کنند.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: هدف ما صعود به جمع هشت تیم بود و اکنون باید به هدف بعدی فکر کنیم. درست است که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم اما کار ما سخت شده است. اگر می‌خواهیم  به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم، باید سطح کیفی خود را بالا ببریم. در نیمه نخست خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم بد بودیم. نتایج همیشه بیانگر بازی خوب یک تیم نیست.

او ادامه‌ داد: در نیمه نخست باهوش بازی کردیم و اجازه ندادیم حریف دروازه‌ ما را تهدید کند اما در نیمه دوم که حریف ۱۰ نفره شده بود، در کارهای دفاعی خوب ظاهر نشدیم. این امکان وجود داشت که دروازه‌ ما چند بار باز شود. دو راه بیشتر نداریم. یا باید حمله کنیم و دروازه‌ حریف را باز کنیم و یا این که دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دروازه‌مان تهدید و یا باز شود که در هیچ کدام از این دو کار در بازی امشب موفق نبودیم.

به نقل از ایسنا، آلگری درباره بازی دادن به مارکو پاکا به جای خوان کوادرادو هم گفت‌: کوادرادو یک کارت زرد داشت. به همین خاطر ترجیح دادم خطر نکنم و به مارکوی جوان بازی بدهم. پاکا باید یاد بگیرد که تنها حمله کردن مهم نیست بلکه  دفاع خوب مهم‌تر از حمله کردن است. در پایان باید بگویم که در مراحل بعد نیاز به شور و هیجان بیشتری داریم و باید بهتر از این ظاهر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.