اراک - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: تا ساعت ۸و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ یکصد و نه نفر در استان مرکزی دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی از خدمات درمانی لازم بهره مند شدند.

آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی به ۱۰۹ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، فرزین خشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در خصوص آخرین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در این استان گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی به ۱۰۹ نفر رسید، از این تعداد مصدوم ۷۸ مورد از مصدومین درشهر اراک و ۳۱ مصدومیت نیز در شهرستانهای استان به وقوع پیوسته است.

خوشنودی اظهار کرد: در شب چهارشنبه آخر امسال ۲۱ حادثه در شهر ساوه، ۷ مورد در شهرستان محلات و ۳ مورد حادثه در شهر کمیجان اتفاق افتاده است و از سایر شهرستانهای استان حادثه ای گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بیشتر مصدومین آقایان می باشند که اکثرا در رده سنی ۱۰ تا ۲۵ ساله قرار دارند.

رئیس مرکز مدیریت اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین نوع آسیب مربوط به سوختگی، آسیب به اندامها و چشم بوده است که علت اصلی آنها انفجار نارنجک و ترقه می باشد.

خشنودی خاطرنشان کرد: بیش از دویست و پنجاه پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در چهل و چهار پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری حدود پنجاه و هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی دادند و آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومین و مجروحین احتمالی در محل های امن در شهرهای استان استقرار داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.