قم- مرجع تقلید شیعیان برعملکرد دولت در انتخاب استانداران بدون شناخت مردم مناطق مختلف کشور انتقاد کرد و گفت: دولت در انتخاب استانداران خط قرمزها و حساسیت ها را لحاظ کند.

دولت در انتخاب استانداران خط قرمزها و حساسیت ها را لحاظ کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار کرد: ای‌کاش قبل از اینکه استانداری به منطقه ای فرستاده شود برای آن‌ها کلاس‌های ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی بگذارند تا خط قرمزها و حساسیت‌های آنجا را درک کنند.

وی مطرح کرد: نباید استانداران در مناطق با مردم درگیر شوند، مانند اتفاقاتی که هم‌اکنون در خراسان جنوبی رخ‌داده و استاندار با مردم درگیر است.

آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: دولت باید برای استانداران کلاس ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی بگذارد چراکه آن‌ها در حال تخریب دولت هستند و ما این‌همه شهید در این کشور نداده‌ایم که برخی به‌سادگی آبروی نظام را ببرند.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی می‌گویند فلانی در زمان نمایندگی مجلس و شوراها بار خود را بسته‌ است، افزود: پول و بار خود را با بستن از راه‌های غلط و نامشروع با بهای فروش دین چه ارزشی دارد.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از تصرف‌های غیرقانونی اطراف دریا ابراز کرد: زمانی از دادستان کل کشور شنیدم که می‌گفت تصرف زمین‌های دریا غیرقانونی بوده ولی متأسفانه برخی آنجا را با زد و بندهایی تصرف و کاخ ساخته‌ و به زندگانی مرفهی رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.