اصفهان- شهردار آران و بیدگل گفت: هویت شهر آران و بیدگل براساس وجود آستان مقدس امامزادگان جلیل القدر تعریف شده است.

آران و بیدگل مقصد بسیاری از گردشگران مذهبی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن ستاری اظهار داشت: وجود حرم امن امامزادگان جلیل القدر باعث گردآمدن مردم و همچنین ترویج فرهنگ اسلامی و شیعی در کشور ما شده است.

وی فزود: وجود این بزرگواران چه در هنگام حیات و چه پس از حیات مادی خویش همواره خیر و برکت را برای مردم و جامعه به ارمغان داشته و دارند.

شهردار آران و بیدگل در ادامه بیان کرد: هویت شهر آران و بیدگل براساس وجود آستان مقدس امامزادگان جلیل القدر مدفون شده در این شهر تعریف شده و این شهر از دیرباز مقصد بسیاری از گردشگران مذهبی داخلی و خارجی بوده است.

 ستاری خاطر نشان کرد: اقتصاد شهری امروز به گردشگری گره خورده و بدون تردید یکی از مهمترین منابع درآمد شهری که هم موجب اشتغالزایی و هم از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی محسوب می شود گردشگری است که یکی از شاخه های اصلی گردشگری گردشگری مذهبی می باشد که این شهر بواسطه وجود امامزادگان جلیل القدر در این زمینه ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد.

وی در ادامه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی که در جوار بقاع متبرکه شهر آران و بیدگل اجرا می شود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اداره اوقاف و امور خیریه در مناسبت های مختلف برنامه های متنوع و بسیار مفیدی در جوار بقاع متبرکه اجرا می کند که یکی از آن ها طرح آرامش بهاری است که همزمان با ایام نوروز و در تعطیلات نوروزی جهت پذیرایی از مسافران در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود که این موضوع نقش مهمی در جذب گردشگران و همچنین توسعه صنعت گردشگری مذهبی دارد.

شهردار آران و بیدگل در ادامه عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی باعث ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی در بین مردم می شود و چه بسیار نیکو و زیبا است که این دست از برنامه ها در جوار بقاع متبرکه و با محوریت این اماکن مقدس اجرا شوند تا تاثیری چند برابری در جامعه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.