اهواز - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: حدود یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین مربوط به حوزه راهداری، پلیس، هلال احمر و فوریت های پزشکی در شبکه راه ها خدمت رسانی می کنند.

یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین برای نوروز خدمات رسانی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مصدقی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد در شبکه راه های استان بسیار سنگین است و بالغ بر ۱۲۰ میلیون تردد را در طول سال روی شبکه راه ها داریم اظهار کرد:  مدیریت این حجم تردد به هر حال سختی خودش را برای همه دستگاه های خدمات رسان به همراه دارد.

وی افزود: در خوزستان ۱۳ یادمان دفاع مقدس داریم و در ایام نوروز به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی فرصت خوبی برای سفر به این استان برای سایر هموطنان فراهم می کند.  

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان ادامه داد: در ایام نوروز در مجموع مسافران نوروزی و مسافران راهیان نور در استانف حدود پنج و نیم میلیون نفر به این استان سفر می کنند.

مصدقی عنوان کرد: معمولا هر سال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین طرح جابجایی مسافران نوروزی را داریم و طبیعی است که هم باید به آنها خدمات رسانی داشته باشیم و هم اینکه ارتقای ایمنی راه ها را محقق کنیم.

وی بابیان اینکه مانور ایمنی را در دستور کار خود قرار دادیم گفت: استان خوزستان قریب به ۱۴ هزار کیلومتر راه دارد که ۶۰ درصد آن راه های روستایی و مابقی راه های شریانی، اصلی و فرعی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین دستگاه های خدمات رسان مثل هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس همکاری مناسبی در حوزه ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت ترافیکی وجود دارد.

مصدقی بااشاره به اینکه در حال حاضر بالای ۸۰ دستگاه تردد شمار در استان خوزستان داریم، بیان کرد: اطلاعات خوبی را از این دستگاه ها به دست می آوریم  که در برنامه ریزی های ما نقش مهمی دارد که نه تنها تردد بلکه سرعت غیرمجاز و همچنین توناژ اضافه را نیز دریافت می کنیم.

وی عنوان کرد: حدود یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین مربوط به حوزه راهداری، پلیس، هلال احمر و فوریت های پزشکی در شبکه راه ها خدمت رسانی می کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: امیدوارم خروجی کار مثبت و کمترین حوادث رانندگی را در استان شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.