مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان امسال با شعار محوری «خدمت بی‌منت» به خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم استان می‌پردازند.

۱۴۰۰ جهادگر به مردم محروم سیستان و بلوچستان در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان امسال با شعار محوری «خدمت بی‌منت» به خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم استان می‌پردازند. علی‌اکبر جعفری مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان  در این باره گفت: برنامه‌ریزی امسال اردوهای جهادی بر این مبنا بوده که اعزام این گروه‌ها مانند اوایل انقلاب و در زمان جنگ از مساجد و حسینیه‌ها صورت بگیرد که در واقع این مساجد و تکیه‌ها سنگر اصلی برای مقابله با ضدانقلاب و دشمن متجاوز بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز ۳ گروه جهادی از محل حسینیه «شهیدان جهان‌زاده» زاهدان به اردوی جهادی نوروزی اعزام شدند و اعزام‌های امسال برای برگزاری اردوهای جهادی در ۵ فاز صورت می‌گیرد.

جعفری بیان کرد: در ایام نوروز ۵۰ گروه جهادی بومی از استان به همراه ۹ گروه جهادی از سایر استان‌ها فعالیت‌های گسترده خود را در مناطق محروم انجام می‌دهند که این فعالیت‌ها در زمینه‌هایی از جمله عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تعداد ۱۴۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی در این اردوها حضور خواهند داشت که نکته جالب آن حضور برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار یکدیگر است که جلوه زیبایی از وحدت را به همراه دارد.

وی افزود: از جمله اقداماتی که در امسال صورت گرفته حضور شخصیت‌های معروف ملی در ترکیب گروه‌های جهادی در سطح استان است که هم‌اکنون یوسف کرمی، قهرمان تکواندوی جهان در این راستا در شهرستان دلگان حضور یافته است. پخش زنده اردوهای جهادی استان از شبکه افق از جمله برنامه‌های دیگر ما در ایام عید امسال است.

جعفری تاکید کرد: گروه‌های جهادی حاضر در استان برای ایام عید امسال ۵۰ عرصه عمرانی، ۳۰ عرصه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و ۲۰ عرصه اقتصاد مقاومتی و پزشکی را دست گرفته‌اند که بخشی از آن‌ها تخصصی و بخشی عمومی است.

جعفری تصریح کرد: ما بنا داریم تا در ایام عید امسال ۲۱ هزار نفر- روز کار را در راستای خدمت‌رسانی رقم بزنیم که خدمتی مناسب به مردمی است که اخیراٌ درگیر سیل و طوفان شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.