سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از برنامه فشرده تیمش در ماه‌های اخیر پرداخت.

مورینیو: از بازی در وقت های اضافه می ترسم/ منچستر یونایتد دشمنان زیادی دارد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت ، منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) موفق شد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با تک گل خوان ماتا حریف خود روستوف را شکست دهد و با برتری دو بر یک در مجموع دو دیدار به جمع هشت تیم این رقابت‌ها راه یابد. یونایتد در ماه‌های اخیر بازی‌های فشرده ای در لیگ برتر انجام داده است و تقریبا هر سه روز یک بار به میدان رفته است.

ژوزه مورینیو  در نشست خبری خود، گفت‌: ما دشمنان زیادی داریم. در حالت‌ طبیعی باید روستوف و تیم‌هایی باشند که برابر آنها به میدان می رویم، اما این طور نیست. این سخت است که شما دوشنبه با ۱۰ بازیکن به میدان بروید و الان برابر تیمی دیگر به میدان بروید و این سخت خواهد بود که یکشنبه ساعت ۱۲ ظهر بازی داشته باشید. ما دشمنان زیادی داریم.  خیلی از مردم شاید بگویند که ما باید گل‌های بیشتری را در این بازی به ثمر می رساندیم،  ولی چیزهای زیادی علیه ما است. خوشبختانه بازیکنانم ثبات و عملکرد خوبی داشتند و توانستیم به آن چه که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ادامه‌ داد: در نیمه نخست با طراوت بازی کردیم و مزد بازی خوبمان را گرفتیم. موقعیت‌های بسیار زیادی را خلق کردیم و می‌توانستیم در همان نیمه با زدن چند گل بازی را تمام کنیم. من از کشیدن بازی به وقت‌های ‌اضافه می ترسیدم و از طرفی نیز می دانستم که مارکوس روخو کمی دچار مصدومیت و ناراحتی است.

به نقل از ایسنا، سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ درباره حفظ سیتی از لیگ قهرمانان ، اظهار کرد: این واقعا برای ما ناراحت کننده است. اصلا شوخی نمی‌کنم. به دلایل زیادی این برای ما ناراحت کننده است. در حال‌ حاضر تمام پنج تیمی که در بالای سر ما در جدول رده‌بندی قرار دارند، بازی‌های بین‌المللی را انجام نخواهند داد، چرا که خیلی از آنها از ابتدا هفته‌ ای یک بازی می‌کردند و مابقی تیم‌ها نیز حذف شدند و اکنون ما هستیم که در رقابت‌های اروپایی حضور داریم. آنها نمی دانند خستگی یعنی چه؟ ما تا پایان برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایمان خواهیم جنگید.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا عصر امروز (جمعه‌) برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

منچستریونایتد همچنین باید روز یکشنبه آتی در لیگ برتر انگلیس برابر میدلزبورو به میدان برود که دیروز (پنجشنبه) سرمربی خود را اخراج کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.