یزد امام جمعه یزدگفت: یزد شهر تاریخ گردشگری می باشد افراد مسئول در حوزه گردشگری باید خود را افرادی با وقار و با حجاب نشان داده و در ایام عید مسائل دینی واعتقادی فدای گردشگری نشود.

 مسائل دینی واعتقادی  فدای گردشگری نشود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به در پیش رو بودن نوروز و سفر گردشگران داخلی و خارجی به یزد اظهار داشت: هتلداران  ومسئولان امر گردشگری باید تلاش کنند کارکنان آنها از نظر حجاب و تقوا افرادی قوی باشند وافرادی که بتوانند فرهنگ اصیل یزد را به گردشگران ومسافران نوروزی انتقال دهند .

وی افزود: نیروی انتظامی، بسیج و روحانیون ما نیز باید به این مسائل توجه داشته باشند و تذکر لازم را به افراد مورد نظر بدهند.

ناصری تصریح کرد: در خریدهای عید به اندازه خرید کنید که نیاز دارید و تلاش کنید تا شادی‌های خود را بین قوم و خویش و همسایگان تقسیم کنید و صله رحم در این ایام باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشارهدر پبش بودن روز زن گفت : زن، اساس و پایه خانواده است اما دشمنان تلاش می‌کنند با انجام اقدامات ضد فرهنگی بنیان خانواده را سست کنند.

خطیب جمعه یزد با اشاره به نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شهر ما نیاز به شورایی دارد که اعضای آن عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فکر و عمل کنند نه اینکه زمان خود را برای سیاسی‌کاری صرف کنند.

ناصری تصریح کرد : باید افرادی باتجربه، کارکشته و دارای اطلاعات عمرانی و فرهنگی وارد شورای شهر یزد شوند و مردم نیز باید با افرادی که تجربه کافی و دغدغه دینی و فرهنگی مردم را داشته باشند، رأی دهند.

امام جمعه یزد خطاب به اعضای شورای شهر در سراسر استان و داوطلبانی که قصد کاندیدا شدن دارند، تصریح کرد: حزب و گروه بازی را کنار بگذارید و برای خدمت به مردم و شهر کار کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.