تبریز- امام جمعه موقت تبریز ضمن اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: تجربه برجام بدعهدی آمریکا را ثابت کرد اما غرب زده های داخلی و کسانی که خمیرمایه آنها با آمریکا سرشته شده است نمی خواهند این بدعهدی را باور کنند.

آمریکا نگرانی خود از پیشرفت دفاعی ایران را با بهانه های حقوق بشر مطرح می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه تبریز که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با اشاره به رونمایی تانک کرار در روزهای اخیر گفت: تسلیحات نظامی ایران روز به روز پیشرفت چشمگیری داشته است که نشان از عملی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه دفاعی است.

وی تاکید کرد: اگر اقتصاد مقاومتی در هر زمینه ای بکگار گرفته شود مشکلات کشور حل می شود.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به کمبودها و عدم امکانات ایران در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: امروز ایران با پیشرفت های تسلیحاتی روبرو است و موشک های بالستیک تولید می کند که دشمنان را نگران کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا نگرانی خود از پیشرفت تسلیحاتی و دفاعی ایران را با بهانه های نقض حقوق بشر در کشور مطرح می کنند در حالی که امنیت و آزادی ایران قابل مقایسه با آمریکا و اروپا نیست و در دنیا نمونه هستیم.

خطیب جمعه تبریز  نزاع های خیابانی آمریکا و وضعیت اسفبار نژادپرستی در این کشور را از مصادیق نقض حقوق بشر در آمریکا برشمرد و تصریح کرد: به اندازه ای که در درگیری های خیابانی آمریکا شهروندان کشته می شوند ما در عملیات های نظامی خود نداریم.

وی ضمن تاکید بر نگرانی رژیم صهیونیستی از تانک کرار، بیان داشت: ما فقط می خواهیم وابستگی خود از دیگران را قطع نماییم.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ولایتمداری، گفت: ولایتمداری تنها با محبت نمی شود بلکه باید از ولی امر پیروی کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: همه جوانب رفتاری ایشان اسوه و الگویی برای مردان و زنان عالم است.

امام جمعه موقت تبریز ضمن اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام و یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمریکا، خاطر نشان کرد: تجربه برجام بدعهدی آمریکا را ثابت کرد اما غرب زده های داخلی و کسانی که خمیرمایه آنها با آمریکا سرشته شده است نمی خواهند این بدعهدی را باور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.