یزد - مدیرعامل ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۱۸ نفر از مجرمان جرائم غیرعمد از زندان های استان یزد در سال ۹۵ خبر داد .

۱۱۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان یزد در سال ۹۵ آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، اسلام افشون با بیان این خبر اظهار داشت: در سال جاری با برگزاری جشن گلریزان در ۱۰ شهرستان و تهیه و پخش برنامه ماه مهربانی از صدا و سیمای مرکز یزد ، مبلغی بیش از ۱۱ میلیارد ریال تعهد و قول کمک جذب شد که از این مبلغ بیش از ۶ میلیارد ریال به صورت نقد، چک و تعهد وصولی برای تحقق اهداف خیر این ستاد جمع آوری گردید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ستاد دیه موجبات آزادی  ۱۱۸ نفر با بدهی بیش ۱۲۰ میلیارد ریال را از زندان های استان فراهم آورده که نزدیک به از نیمی از این مبلغ بدهی را با اخذ رضایت شاکی کسر و مابقی بدهی را از منابع ستاد پرداخته است. 

افشون تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۸ نفر از محکومین جرایم غیر عمد در زندان های استان یزد به سر می برند که از این ۱۶۸ نفر ۳۳ نفر را تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی ۷۲ نفر را مالی و چک و مابقی را مهریه و نفقه تشکیل می دهند و برای آزادی آنها بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال نیاز می باشد.

وی با اشاره به اختصاص یک قطعه زمین برای ساختمان ستاد دیه استان  گفت: کمبود فضای فیزیکی و عدم ساختمان مناسب برای ستاد دیه استان یک مشکل اساسی است و بدون تردید وجود یک فضای مناسب اداری در تحقق اهداف ستاد و اخذ رضایت از شکات و جلب مشارکت بهتر و بیشتر خیران اثر گذار خواهد بود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیران برای آغازعملیات ساخت ساختمان ستاد دیه ، به زودی مشکل کمبود فضای فیزیکی و ساختمان این ستاد در استان حل گردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.