نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در سال ۹۵ مشکلاتی در کشور داشتیم و از جمله مهمترین آنها تداوم رکود و بیکاری در عرصه‌های اقتصادی بود.

بارز ترین مشکلات سال ۹۵ رکود و بیکاری بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با بر شمردن وقایع مهم سال ۹۵ گفت: امسال با شیرینی‌های فتوحات جبهه مقاومت طعم خوشی از ایستادگی را برای امت مسلمان و ملت ایران رقم زد که سیستان و بلوچستان نیز در لوای آن در امنیتی پایدار سال را به سلامت به پایان رساند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد:  متاسفانه در سال ۹۵ مشکلاتی هم داشتیم و از جمله مهمترین آنها تداوم رکود و بیکاری در عرصه‌های اقتصادی است. رحلت آیت‌الله هاشمی، حادثه تلخ پلاسکو، تداوم فجایع خبیثانه رژیم‌های بحرین و  سعودی در بحرین و یمن و مواضع ظالمانه آمریکا و شخص ترامپ علیه ایران از جمله تلخ‌کامی‌های سال ۹۵ بود.

وی افزود: مضاف بر همه تلخ کامی‌ها گزارش ننگین و دروغ‌پردازی خانم جهانگیری از تابعین فرقه ضاله قادریه به سفارش دولت‌های غربی و به ویژه کشور سعودی بود.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: عید نوروز ریشه‌های روایی محکمی دارد و بدین منظور ما نوروز را مقدس و دارای محتوای دینی می‌دانیم. روز غدیر خم، سالروز پیروزی امیرالمومنین(ع) بر خوارج، روز قیام امام زمان(عج) و شکست دجال و بسیار از موارد دیگر که در روایات آمده در نوروز بوده و یا محقق می‌شود.

امام جمعه زاهدان با بیان لزوم داشتن نگاه ارزشی به نوروز، گفت: همه ما باید نسبت به نوروز نگاه ارزشی داشته باشیم زیرا نوروز مورد تایید اسلام بوده و مقصود از آن زدودن کینه‌ها و آلودگی‌ها و تعالی روح و جان انسان است.

وی با توصیه به دستگیری از برادران دینی در ایام نوروز، بیان کرد: قطعاً دستگیری از ضعفا و فقرا، پرهیز از اسراف و تبذیر و یادآوری معاد و قیامت با فرا رسیدن بهار از جمله موارد پاسداشت نوروز است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.